Firma 4F jeszcze mocniej zaangażuje się w polską koszykówkę
4F zostanie nowym Partnerem Technicznym Orlen Basket Ligi kobiet. Od dwóch sezonów firma ubiera wszystkie męskie zespoły w najwyższej klasie rozgrywkowej.
-
Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
4F rozszerza zakres współpracy z Polską Ligą Koszykówki. Od sezonu 2023/24 marka będzie nie tylko Partnerem Technicznym Orlen Basket Ligi mężczyzn, ale i kobiet. Nowa umowa PLK z wiodącym polskim producentem odzieży i akcesoriów sportowych będzie obowiązywała do końca czerwca 2026 roku.
🏀 4F rozszerza zakres współpracy z polską koszykówką. Od sezonu 2023/24 marka będzie nie tylko Partnerem Technicznym Orlen Basket Ligi mężczyzn, ale i kobiet
Więcej ➡️ https://t.co/YvrYWx9G0Q#plkpl pic.twitter.com/30ZCXX2PRJ
— ORLEN Basket Liga (@PLKpl) June 22, 2023
– Marka 4F ubiera już wszystkie reprezentacje Polski oraz zespoły Orlen Basket Ligi mężczyzn, więc naturalnym krokiem jest rozszerzenie tej współpracy o drużyny żeńskie. Zarówno zawodnicy Kadr Narodowych, jak i klubów byli zadowoleni z wysokiej jakości strojów i akcesoriów zapewnionych przez 4F w poprzednich sezonach. Jestem przekonany, że podobnie będzie z zawodniczkami Orlen Basket Ligi Kobiet – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
– Współpraca z Polską Ligą Koszykówki to jeden z pierwszych kontraktów nawiązanych przez zespół 4F Teamwear, który w zaledwie dwa lata rozwinął partnerstwa techniczne z czołowymi zespołami z różnych dyscyplin sportowych w Polsce. Przez ten czas mieliśmy okazję towarzyszyć koszykarzom w osiąganiu historycznych sukcesów na polskich i międzynarodowych parkietach, m.in. podczas zdobywania przez Reprezentację Polski 4. miejsca na Eurobaskecie 2022 czy wygrania rozgrywek FIBA Europe Cup 2022-23 przez Anwil Włocławek. Rozszerzenie współpracy z Polską Ligą Koszykówki o kluby żeńskie jest dla nas wyrazem zaufania do marki i zadowolenia z jakości naszych strojów oraz wysokiego zaangażowania w projekty. Cieszymy się, że od teraz będziemy wspierać kolejne kluby w stałym podnoszeniu poziomu rozgrywek i wspólnie przyczyniać się do dalszej popularyzacji dyscypliny w Polsce – dodał Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A., właściciela marki 4F.
Prace nad nowymi strojami zarówno dla męskich, jak i żeńskich zespołów Orlen Basket Ligi są na zaawansowanym etapie przygotowań. Przed rozpoczęciem sezonu każdy klub zostanie wyposażony w pełen zestaw sprzętu sportowego dla zawodników i sztabu szkoleniowego. W jego skład wejdą przede wszystkim dedykowane, zaprojektowane indywidualnie dla każdej drużyny i wyprodukowane w Polsce stroje meczowe. Dodatkowo, wszystkie zespoły otrzymają komplety strojów na rozgrywki LOTTO 3×3 Ligi.