Nowa współpraca legendy mikrofonu. Wielkie pieniądze!
W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej "Jesteśmy na TY” do grona ambasadorów marki Tyskie dołącza duet komentatorów sportowych – Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek. Z nieoficjalnych informacji wynika, że pierwszy z nich miał otrzymać około 300 tysięcy złotych.
-
Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
Od 16 czerwca głównymi bohaterami komunikacji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej będą Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski.
– Darek i Mati są jak jin i jang. Chyba pierwszy raz możemy zobaczyć ich razem w akcji w takim wymiarze, i muszę przyznać, że jest to elektryzujące przejście na TY – stwierdził Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie.
Duet jest dobrze znany Polakom z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego sportu. Na przykładzie tej pary Tyskie zachęca do przyglądania się relacjom i refleksji – czy wspólna pasja pomaga być na TY mimo różnicy stylów i pokoleń.
– Komentatorskie legendy – Darek i Mateusz w prawdziwej relacji, która jest jak dobry mecz, w naturalny sposób przybliżają ideę Tyskiego. Po prostu są sobą i są na TY. Jestem przekonany, że Polacy pokochają tę parę – mówił Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.
Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa – reżyser i współscenarzysta komediodramatu „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa”, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów zajmuje się Agencja Mediowa Zenith – czytamy w informacji prasowej Kompanii Piwowarskiej.