15.06.2023 15:04

Koszulka dla każdego i wybitny ambasador. Duży sukces Sokoliki Cup

Ponad 2000 dedykowanych koszulek dla użytkowników, świetna organizacja i Łukasz Fabiański w roli ambasadora. Turniej Sokoliki Cup rośnie w siłę. – Chcemy zachęcać kolejne dzieciaki do uprawiania sportu i edukować w zakresie żywienia – powiedział nam Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu w firmie Sokołów S.A.

Udostępnij
Za nami druga edycja turnieju Sokoliki Cup

Firma Sokołów S.A. po raz drugi zorganizowała turniej „Sokoliki Cup”. Wzięli w nim udział młodzi piłkarze z rocznika 2013. Najpierw, w trzech województwach odbyły się eliminacje. Następnie już na stadionie Legii Warszawa został zorganizowany wielki finał. Mecze sędziował m.in. były prezes PZPN Michał Listkiewicz, a najbardziej obleganą przez najmłodszych postacią był Łukasz Fabiański, bramkarz West Hamu United, który jest ambasadorem imprezy.

Pewne schematy organizacyjne mamy już wypracowane. Przygotowanie turnieju zajęło nam około dwóch miesięcy. Najtrudniejsze było ustalenie terminu, ponieważ nasz ambasador ma mocno napięty kalendarz. Jego klub z sukcesem długo walczył w europejskich pucharach i dlatego spotkaliśmy się 11 czerwca, a nie jak wcześniej planowaliśmy, w okolicach Dnia Dziecka. Brand Sokoliki kierowany jest do dzieci. Przede wszystkim w wieku 3 – 12 lat. I to dla nich chcieliśmy przygotować wiele atrakcji i niespodzianek. Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji w Wielkim Finale Sokoliki Cup 2023. Na stadion przybyły całe rodziny – powiedział nam Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu firmy Sokołów S.A.

Tegoroczna edycja mocno różniła się od poprzedniej. Organizatorzy zaprosili do udziału najmłodszych nie tylko z województwa mazowieckiego. – Zorganizowaliśmy też eliminacje na Podkarpaciu i zaprosiliśmy drużynę z Wielkopolski. Stąd obecność zespołów z Dębicy, Jarosławia, Tarnowa oraz Poznania. Dla nas jest to dodatkowy bonus, ponieważ w tych miastach posiadamy oddziały produkcyjne. Chcielibyśmy w kolejnych latach zachęcić do udziału jeszcze większą liczbę dzieci, w tym również pociechy naszych pracowników. Pierwszy krok w tym kierunku już zrobiliśmy. Nową inicjatywą tegorocznego finału był mecz drużyny Sokolika, w którym grały dzieci pracowników, przeciwko drużynie gwiazd składającej się z wyróżniających się piłkarzy z poszczególnych zespołów. Sokoliki Cup to jedyny turniej, w którym ponad 2000 młodych zawodników otrzymuje koszulki piłkarskie. Każda drużyna, która uczestniczyła w wielkim finale, dostała dedykowane, w kolorystyce klubowej komplety strojów – dodał Jasiński.

Firma Sokołów S.A. ma duże plany związane z dalszym rozwojem imprezy. – Taki jest nasz cel, ale wiadomo, że wiąże się to ze stworzeniem odpowiednich struktur organizacyjnych, znalezieniem partnerów w poszczególnych województwach oraz przygotowaniem się do finansowania tego pomysłu. Zależy nam, aby turniej cały czas rozwijał się i stał na coraz wyższym poziomie. Chcemy zachęcać kolejne dzieciaki do sportu i edukować ich w zakresie żywienia – skomentował Jasiński.

Łukasz Fabiański był oblegany przez najmłodszych fanów
Łukasz Fabiański był oblegany przez najmłodszych fanów

 

Organizatorzy nie mieli wątpliwości przy wyborze ambasadora turnieju. Zdecydowali się na Łukasza Fabiańskiego, byłego reprezentanta Polski, niedawnego triumfatora Ligi Konferencji, piłkarza West Hamu United. O postawie 38-latka w samych superlatywach wypowiadał się dyrektor ds. marketingu w Sokołów S.A. – W naszych aktywnościach od lat mamy do czynienia z zawodowymi sportowcami, piłkarzami. Łukasz w naszej opinii jest znakomitym sportowcem i wyjątkową  osobowością. To człowiek, któremu nie można niczego zarzucić. Nie ma żadnego ryzyka we współpracy. Łukasz jest w pełni oddany dzieciakom. Dla niego podczas eventu najważniejsi są młodzi piłkarze. Nikomu nigdy nie odmówi zdjęcia czy autografu. Spełnia wszystkie marzenia najmłodszych. To cudowny człowiek i wielki piłkarz. Po prostu Pan Bramkarz – zakończył Jasiński.

fot. Sokoliki Cup

Udostępnij
Jakub Kłyszejko

Jakub Kłyszejko