Koszulka dla każdego i wybitny ambasador. Duży sukces Sokoliki Cup
Ponad 2000 dedykowanych koszulek dla użytkowników, świetna organizacja i Łukasz Fabiański w roli ambasadora. Turniej Sokoliki Cup rośnie w siłę. – Chcemy zachęcać kolejne dzieciaki do uprawiania sportu i edukować w zakresie żywienia – powiedział nam Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu w firmie Sokołów S.A.
-
Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
Firma Sokołów S.A. po raz drugi zorganizowała turniej „Sokoliki Cup”. Wzięli w nim udział młodzi piłkarze z rocznika 2013. Najpierw, w trzech województwach odbyły się eliminacje. Następnie już na stadionie Legii Warszawa został zorganizowany wielki finał. Mecze sędziował m.in. były prezes PZPN Michał Listkiewicz, a najbardziej obleganą przez najmłodszych postacią był Łukasz Fabiański, bramkarz West Hamu United, który jest ambasadorem imprezy.
– Pewne schematy organizacyjne mamy już wypracowane. Przygotowanie turnieju zajęło nam około dwóch miesięcy. Najtrudniejsze było ustalenie terminu, ponieważ nasz ambasador ma mocno napięty kalendarz. Jego klub z sukcesem długo walczył w europejskich pucharach i dlatego spotkaliśmy się 11 czerwca, a nie jak wcześniej planowaliśmy, w okolicach Dnia Dziecka. Brand Sokoliki kierowany jest do dzieci. Przede wszystkim w wieku 3 – 12 lat. I to dla nich chcieliśmy przygotować wiele atrakcji i niespodzianek. Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji w Wielkim Finale Sokoliki Cup 2023. Na stadion przybyły całe rodziny – powiedział nam Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu firmy Sokołów S.A.
KS Drukarz Warszawa wygrał Sokoliki Cup! 👋🏆🔝
Turniej organizowany dzięki współpracy z firmą Sokołów S.A. 🤝 pic.twitter.com/J7Sqs4UxNx
— Mazowiecki ZPN (@mazowieckizpn) June 12, 2023
Tegoroczna edycja mocno różniła się od poprzedniej. Organizatorzy zaprosili do udziału najmłodszych nie tylko z województwa mazowieckiego. – Zorganizowaliśmy też eliminacje na Podkarpaciu i zaprosiliśmy drużynę z Wielkopolski. Stąd obecność zespołów z Dębicy, Jarosławia, Tarnowa oraz Poznania. Dla nas jest to dodatkowy bonus, ponieważ w tych miastach posiadamy oddziały produkcyjne. Chcielibyśmy w kolejnych latach zachęcić do udziału jeszcze większą liczbę dzieci, w tym również pociechy naszych pracowników. Pierwszy krok w tym kierunku już zrobiliśmy. Nową inicjatywą tegorocznego finału był mecz drużyny Sokolika, w którym grały dzieci pracowników, przeciwko drużynie gwiazd składającej się z wyróżniających się piłkarzy z poszczególnych zespołów. Sokoliki Cup to jedyny turniej, w którym ponad 2000 młodych zawodników otrzymuje koszulki piłkarskie. Każda drużyna, która uczestniczyła w wielkim finale, dostała dedykowane, w kolorystyce klubowej komplety strojów – dodał Jasiński.
Dziś Łukasz Fabiański będzie mocno eksploatowany przez młodych fanów😅. Bramkarz West Hamu jest ambasadorem turnieju Sokoliki Cup, który odbywa się na stadionie @LegiaWarszawa. @sport_tvppl pic.twitter.com/M4cIhBqMNR
— Jakub Kłyszejko (@jakubklyszejko) June 11, 2023
Firma Sokołów S.A. ma duże plany związane z dalszym rozwojem imprezy. – Taki jest nasz cel, ale wiadomo, że wiąże się to ze stworzeniem odpowiednich struktur organizacyjnych, znalezieniem partnerów w poszczególnych województwach oraz przygotowaniem się do finansowania tego pomysłu. Zależy nam, aby turniej cały czas rozwijał się i stał na coraz wyższym poziomie. Chcemy zachęcać kolejne dzieciaki do sportu i edukować ich w zakresie żywienia – skomentował Jasiński.
Organizatorzy nie mieli wątpliwości przy wyborze ambasadora turnieju. Zdecydowali się na Łukasza Fabiańskiego, byłego reprezentanta Polski, niedawnego triumfatora Ligi Konferencji, piłkarza West Hamu United. O postawie 38-latka w samych superlatywach wypowiadał się dyrektor ds. marketingu w Sokołów S.A. – W naszych aktywnościach od lat mamy do czynienia z zawodowymi sportowcami, piłkarzami. Łukasz w naszej opinii jest znakomitym sportowcem i wyjątkową osobowością. To człowiek, któremu nie można niczego zarzucić. Nie ma żadnego ryzyka we współpracy. Łukasz jest w pełni oddany dzieciakom. Dla niego podczas eventu najważniejsi są młodzi piłkarze. Nikomu nigdy nie odmówi zdjęcia czy autografu. Spełnia wszystkie marzenia najmłodszych. To cudowny człowiek i wielki piłkarz. Po prostu Pan Bramkarz – zakończył Jasiński.
fot. Sokoliki Cup