06.06.2023 11:49

Globalny partner futbolu kobiecego. Niemcy zrobiły duży krok

Od sezonu 2023/2024 Google Pixel będzie nowym "partnerem tytularnym” kobiecej Bundesligi. Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB) i firma poinformowały o rozpoczęciu współpracy. To znaczące zaangażowanie stanowi kamień milowy dla kobiecej piłki nożnej w Niemczech i podkreśla rosnące znaczenie kobiet w piłce nożnej.

Globalny partner futbolu kobiecego. Niemcy zrobiły duży krok

Czteroletnia współpraca oficjalnie rozpocznie się 1 lipca 2023 roku i potrwa cztery sezony do 30 czerwca 2027. Dla kobiecej Bundesligi to początek nowej ery, w której jeszcze bardziej wzmocni się atrakcyjność i widoczność rozgrywek na światowym poziomie.

Innowacyjne rozwiązania dla fanów

Jako partner w zakresie praw do nazewnictwa, Google Pixel będzie korzystać z szerokich wyłącznych praw. Należą do nich obecność logo Google Pixel na prawych rękawach koszulek wszystkich klubów kobiecej Bundesligi, a także integracja logo marki na stadionach poprzez prawa reklamowe związane z telewizją, takie jak tablice pośrednie i mini soft riders. Ponadto Google Pixel będzie mógł powiązać swoją markę z Frauen-Bundesliga poprzez użycie logo i tytułu.

Cyfrowa obecność Google Pixel również odegra kluczową rolę. Partnerstwo obejmuje rozległe cyfrowe prawa aktywacyjne, które umożliwiają integrację z doświadczeniami fanów w dniu meczu oraz tworzenie wysokiej jakości treści związanych z kobiecą Bundesligą. W ramach tego przełomowego partnerstwa Google Pixel nie tylko zwiększy widoczność kobiecej Bundesligi, ale także wesprze rywalizację, dostarczając innowacyjne rozwiązania dla fanów i całej społeczności piłkarskiej.

„Silny sygnał dla znaczenia i rozwoju kobiecej piłki nożnej”

Cieszymy się, że udało nam się zdobyć Google Pixel jako nowego partnera tytularnego kobiecej Bundesligi na kolejne cztery sezony. Dzięki holistycznemu podejściu, które obejmuje teraz zarówno kobiecą reprezentację narodową, jak i kobiecą Bundesligę, Google Pixel podkreśla swoje wyjątkowe zaangażowanie w piłkę nożną. Ta wszechstronna współpraca jest silnym sygnałem dla znaczenia i rozwoju kobiecej piłki nożnej w Niemczech. Razem będziemy dalej zwiększyć widoczność i atrakcyjność kobiecej Bundesligi. Poprzez swoje szerokie zaangażowanie Google w znaczący sposób przyczynia się do zwrócenia uwagi naszych najlepszych sportowców na kobiecą piłkę nożną. Chcielibyśmy skorzystać z okazji, aby podziękować firmie FLYERALARM za ścisłą i oddaną współpracę w zakresie nazwy w ciągu ostatnich czterech sezonów. Firma odegrała kluczową rolę w rozwoju ligi, jej widoczności i profesjonalnych struktur – powiedział Holger Blask, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sprzedaży i wydarzeń w DFB GmbH & Co.KG.

„Mocny znak wielkiego potencjału naszej ligi”

Tobias Trittel, przewodniczący Komisji Bundesligi Kobiet DFB dodał: – Partnerstwo z globalnym graczem, takim jak Google, to wspaniały i przyszłościowy sygnał dla rozwoju i atrakcyjności naszej kobiecej Bundesligi. Opierając się na znakomitych wynikach naszej drużyny narodowej podczas minionych mistrzostw Europy, a także wielu wspaniałych wydarzeniach w tym sezonie z wyprzedanym finałem pucharu na koniec, to kolejny mocny dowód wielkiego potencjału naszej ligi i niemieckiego futbolu kobiet. Współpraca da nam wszystkim dodatkowy impuls na nadchodzące wyzwania przyszłości.

W ramach wydarzenia medialnego w berlińskiej lokalizacji Google, w którym obecny był również Sundar Pichai, dyrektor generalny Google i Alphabet, DFB i Google ogłosiły w zeszłym tygodniu, że Google Pixel będzie partnerem sponsorującym kobiecej drużyny narodowej przez następne trzy lata.

fot. DFB

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing