31.05.2023 13:29

Adrianna Sułek ambasadorką InterRisk

Adrianna Sułek została ambasadorką firmy InterRisk, która od lat angażuje się w działania promujące sport i aktywność fizyczną, zachęcając Polaków do zdrowego stylu życia.

Adrianna Sułek ambasadorką InterRisk

Szersze zaangażowanie InterRisk w lekkoatletykę

InterRisk rozpoczął współpracę z niezwykle utalentowaną polską lekkoatletką Adrianną Sułek, co doskonale wpisuje się w dotychczasowe działania firmy na rzecz promocji sportu, a także aktywności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. To halowa wicemistrzyni świata w pięcioboju, wicemistrzyni Europy w siedmioboju oraz wielokrotna mistrzyni Polski.

Spółka od wielu lat wspiera lekkoatletykę, będąc partnerem takich imprez jak: Halowe Mistrzostwa Świata w Lekkiej Atletyce Masters, Międzynarodowy Mityng Lekkoatletyczny Copernicus Cup, Memoriał Ireny Szewińskiej. Firma corocznie prowadzi również wiele akcji w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, a także ubezpiecza wydarzenia lekkoatletyczne. Udział w akcjach sportowych ma w InterRisk charakter ciągły. Spółka zorganizowała również osiem edycji Biegu Charytatywnego.

Akcje charytatywne i troska o środowisko są wpisane w DNA InterRisk, a Bieg Charytatywny jest naszą dumą od zawsze. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z dostrzeżenia naszej inicjatywy na forum międzynarodowym. Bieg Charytatywny zdobył złotą nagrodę Günter Geyer Award for Social Conscience 2021 przyznawaną w Grupie VIG najlepszej inicjatywie przeprowadzonej przez jedną z 50 spółek VIG w całej Europie. Środki finansowe zdobyte w ramach tej nagrody pozwoliły nam zrealizować kolejne projekty – zakup samochodów do przewozu krwi dla szpitali w Gdyni i Konstancinie-Jeziornie oraz wsparcie krwiodawstwa – stwierdził Piotr Narloch, Prezes Zarządu InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group.

Bieg Charytatywny jest główną, choć nie jedyną, inicjatywą społeczną InterRisk. Warto wspomnieć także, że od 2017 roku ubezpieczyciel wspólnie ze Stowarzyszeniem Ultrakrew wspiera krwiodawstwo poprzez aktywność fizyczną. InterRisk razem z nową ambasadorką będzie kontynuować misję promocji sportu i zdrowego trybu życia.

Ogromnie cieszymy się z nawiązania współpracy z Panią Adrianną Sułek. Kibicujemy jej i podziwiamy za talent, wytrwałość oraz wielkiego ducha rywalizacji, który porywa nas podczas zawodów i dostarcza niesamowitych emocji. Jako mistrzyni wieloboju – ekspertka w wielu wymagających dyscyplinach, jest dla naszej marki inspiracją. Do zadań podchodzi w pełni profesjonalnie. InterRisk w podobny sposób podchodzi do biznesu, dzięki kompleksowej, dobrze skomponowanej ofercie optymalnie odpowiadamy na różne potrzeby Klientów w zakresie ubezpieczeń – powiedział Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group.

Dla ubezpieczyciela współpraca z Adrianną Sułek jest także okazją do szerokiej edukacji społeczeństwa na temat znaczenia ubezpieczeń w naszym życiu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing