Legia na dłużej z Plus500
Legia Warszawa ogłosiła przedłużenie współpracy z działającą na rynku finansowym firmą Plus500 do 2025 roku.
Sponsor główny zostaje na dłużej
Legia Warszawa oraz Plus500 ogłosiły przedłużenie obecnej współpracy. Globalna firma działająca na rynku finansowym pozostanie Sponsorem głównym wicemistrzów Polski przez kolejne dwa sezonu, to jest do 2025 roku.
- Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
Współpraca Legii i Plus500 rozpoczęła się w 2020 roku. Od tego czasu stołeczny klub zdobył mistrzostwo Polski (2021), Puchar Polski (2023 ) oraz wystąpił w fazie grupowej Ligi Europy UEFA (2021). W obecnym sezonie Legia zanotowała także najwyższą średnią frekwencję ze wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy – ponad 21 tysięcy widzów.
Legia Warszawa 🤝 @Plus500
Z przyjemnością ogłaszamy przedłużenie umowy sponsorskiej z @Plus500 do 2025 roku!
Więcej ➡️ https://t.co/tc5iBtMo43 pic.twitter.com/qN7g85VmRl
— Legia Warszawa (@LegiaWarszawa) May 30, 2023
Przedłużenie umowy z tak prestiżowym sponsorem jak Plus500 to świetna wiadomość w kontekście planów rozwojowych klubu oraz dowód na wiarygodność i atrakcyjność Legii Warszawa jako wiodącej marki sportowej w Polsce. Dziękujemy za dotychczasową, profesjonalną współpracę i plan wspólnego działania na przyszłość. Cieszymy się również, że Legia jest w gronie trzech klubów w Europie, które zostały wybrane przez firmę Plus500 jako strategiczni partnerzy w obszarze sportu oraz doceniony został nasz potencjał sponsoringowy i komercyjny – mówi wiceprezes zarządzający Legii Warszawa Marcin Herra.
Logo firmy dalej będzie eksponowane na froncie koszulki meczowej. Plus500 może pochwalić się współpracą z takimi klubami jak wielokrotny uczestnik Ligi Mistrzów UEFA Atalanta Bergamo oraz mistrz Szwajcarii Young Boys Berno, a od niedawna także Chicago Bulls, czyli sześciokrotni mistrzowie NBA.
Fot. Mateusz Kostrzewa/legia.com