26.05.2023 11:29

TP Vision nowym partnerem FC Barcelony

FC Barcelona ogłosiła współpracę z TP Vision i tym samym będzie eksponować logotyp Ambilight TV na rękawkach koszulek.

TP Vision nowym partnerem FC Barcelony

Nowy logotyp na strojach

FC Barcelona poszerzyła grono swoich sponsorów. Nowym Partnerem Głównym klubu została firma TP Vision, która na co dzień zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów takich marek jak Philips TV, Philips Sound i AOC Audio. W ramach umowy logotyp Ambilight TV będzie eksponowany na rękawkach koszulek już od najbliższego meczu ligowego. Dodatkowo TP Vision będzie dostawcą ekranów oraz technologii cyfrowych na nowym Spotify Camp Nou, co ma przyczynić się do stworzenia jednego z najbardziej innowacyjnych stadionów w Europie.

Współpraca obejmuje zarówno pierwsze drużyny męską i kobiecą, a także zespoły ze sportów halowych. Zawodnicy występujący w FC Barcelonie będą pełnić także aktywną rolę ambasadorów marki Philips Ambilight TV. Umowa została podpisana na 3 lata z opcją jej przedłużenia na kolejne dwa. Jak donoszą hiszpańskie media łączna wartość kontraktu wyniesie 30 milionów euro.

Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że możemy powitać TP Vision w naszej rodzinie jako Partnera Głównego. FC Barcelona zawsze wyróżniała się zaangażowaniem w dążeniu do doskonałości, zarówno na boisku, jak i poza nim, a ta umowa jest kolejnym przykładem tego, ponieważ współpracujemy z wiodącą na świecie firmą w dziedzinie elektroniki i technologii audiowizualnych. Współpraca z tak dużą międzynarodową firmą jest ogromnym sukcesem w strategii komercjalizacji klubu. To organizacja, która dzięki technologii Ambilight TV zamieniła mecze w wciągającą i niezwykle satysfakcjonującą podróż dla milionów fanów, którzy śledzą piłkę nożną w swoich domach – powiedział Juli Guiu, wiceprezydent ds. marketingu FC Barcelony.

Jesteśmy zachwyceni, że możemy być partnerem FC Barcelony, która jest prawdziwą ikoną światowego sportu. Obie organizacje pasują do siebie idealnie, gdyż starają się zapewnić swoim fanom wyjątkowe wrażenia zarówno na żywo na boisku jak i w domach. Miliony konsumentów już korzysta z naszych wyjątkowych telewizorów z technologią Ambilight, ale w ramach naszej długoterminowej strategii współpraca z FC Barceloną sprawi, że wrażenia z korzystania naszych produktów będą jeszcze wyższe – powiedział Kostas Vouzas, CEO of TP Vision.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing