Konferencja sponsoringowa Sport For Brands 2023 już 30 maja we Wrocławiu
Ponad 20 ekspertów branżowych i 10 praktycznych wystąpień na temat skutecznego wykorzystania sponsoringu sportowego w praktyce. Wśród gości przedstawiciele marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego, a także pasjonaci sportu. Konferencja Sport For Brands 2023 odbędzie się już we wtorek w Hotelu DoubleTree by Hilton we Wrocławiu.
Już po raz trzeci Stowarzyszenie Sport Biznes Polska zgromadzi w jednym miejscu czołowych przedstawicieli środowiska sportu i biznesu, aby wspólnie pochylić się nad tematem rozwoju sponsoringu sportowego, wymienić doświadczeniami i wzajemnie zainspirować.
Głównym założeniem konferencji jest propagowanie wiedzy, promocja dobrych praktyk, ale też inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania. W ciągu jednego dnia zaproszeni eksperci zaprezentują 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu z dwóch perspektyw – sponsora i sponsorowanego.
– Konferencja Sport For Brands ma nieco inny format niż nasze dotychczasowe wydarzenia. Zależy nam na pokazaniu różnych możliwości wykorzystania sponsoringu, ale na realnych przykładach. To niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.
Rynek sponsoringu sportowego w Polsce
Podczas wydarzenia po raz pierwszy zostanie zaprezentowany raport „Rynek sponsoringu sportowego w Polsce 2022” opracowany przez firmę Sponsoring Insight. Przedstawiciele agencji, Michał Gradzik (Partner Zarządzający) i Seweryn Plotan (Dyrektor Zarządzający) przedstawią uczestnikom konferencji szczegóły badań i płynące z nich wnioski na temat obrotu prawami sponsoringowymi w ubiegłym roku.
W agendzie wydarzenia przewidziano prezentację różnych obszarów i celów sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz szerokie możliwości. Uczestnicy konferencji będą mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak zbudować pozytywną relację ze sponsorem i w czym tkwi sekret długoletnich partnerstw na przykładzie współpracy dwóch klubów spod znaku Trefl – Trefla Gdańsk i Trefla Sopot – z Portem Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Z kolei o tym, jak skutecznie dopasować sportowca do wizerunku i celów biznesowych marki, na przykładzie współpracy marki Blachotrapez z polskimi skoczkami, opowiedzą: Ewa Bilan-Stoch (CEO Eve-nement Team) i Mateusz Małek (Dyrektor ds. Marketingu i PR Grupa Blachotrapez).
W programie nie zabrakło również miejsca dla zagadnień związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Temat wykorzystania rozwiązań ekologicznych w relacjach biznesowych w oparciu o wrocławską kampanię społeczną #PijKranówkę przedstawią: Martyna Bańcerek (Rzeczniczka MPWiK Wrocław), Piotr Sakson (Koordynator kampanii #PijKranówkę MPWiK Wrocław), Kamil Janik (CEO Compani) i Maciej Fedorczuk (Rzecznik prasowy Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław).
Jeżeli mowa o sponsoringu, to nie sposób pominąć firmy InPost, która w ostatnich miesiącach przebojem wkroczyła w sponsoring piłki nożnej, podpisując największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii PZPN. 30 maja, dokładnie rok po ogłoszeniu współpracy, Grzegorz Łagowski (Specjalista ds. komunikacji i sponsoringu InPost Polska) opowie uczestnikom konferencji Sport For Brands, o tym, jak wygląda współpraca krajowego lidera branży dostaw i przesyłek z najpopularniejszą polską drużyną narodową oraz jaką wartość niesie ze sobą sponsoring sportowy. Sprawdź pełny program konferencji >>
Networking i integracja branży sportowo-biznesowej
Wydarzenia Sport Biznes Polska to nie tylko wartość merytoryczna, ale również doskonała okazja do poszerzenia sieci kontaktów biznesowych. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej przestrzeni networkingowej, czy też opcji umawiania spotkań 1:1 umożliwiającej dotarcie do konkretnych osób i nawiązanie nowych relacji branżowych. Jak deklarują Organizatorzy, Sport For Brands to miejsce nie tylko dla największych podmiotów, ale również dla tych mniejszych, które obecnością podczas Sport For Brands, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.
Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy na stronę Stowarzyszenia Sport Biznes Polska: https://sbpolska.pl/sport-for-brands-2023/
Partnerzy Sport For Brands 2023:
Partnerzy Strategiczni: Grupa Enea, Trefl
Partner Główny: PGE Polska Grupa Energetyczna, #PijKranówkę (MPWiK Wrocław), Totalizator Sportowy,
Partner: DNA ERA Poland, Dolny Śląsk, Frenzy, InPost, MEETING15, Polana Jakuszycka Dolnośląskie Centrum Sportu, Proxymedia Films, Sponsoring Insight, SPORTFIVE, STELLIS, Superbet Polska
Partnerzy Medialni: Money.pl, WP SportoweFakty