23.05.2023 08:51

Rusza kampania wizerunkowa marki STORM

Rusza kampania wizerunkowa marki rowerowej STORM z udziałem Ambasadorów - Roberta i Anny Lewandowskich.

Rusza kampania wizerunkowa marki STORM

Start kampanii wizerunkowej marki STORM

17 maja marka rowerowa STORM wystartowała z pierwszą kampanią wizerunkową, której bohaterami są jej Ambasadorzy – Robert i Anna Lewandowscy. Pierwszy spot pod hasłem „Wyrusz w swoją drogę” oraz materiały promocyjne z wizerunkiem Ambasadorów i rowerów STORM są już rozpowszechniane na platformach online oraz w telewizji. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki i dotarcie z informacją o jej produktach do szerokiego grona odbiorców.

STORM ma bogatą ofertę produktową rowerów dla każdego. Misją firmy jest promowanie zdrowego stylu życia, który może być realizowany w przyjemny i przystępny sposób. Pasją i kwintesencją zawodowego życia Ani i Roberta Lewandowskich jest dbanie o formę, zdrowe odżywianie oraz motywowanie do tego innych, dlatego wybór ich jako Ambasadorów marki idealnie wpisuje się w jej wartości. Kampania wizerunkowa „Wyrusz w swoją drogę” mówi o tym, że droga do celu, jakim jest dobre samopoczucie może być naprawdę łatwa, jeśli realizujemy ją z najlepszym wsparciem – bliskich osób oraz niezawodnego sprzętu.

Wsparcie Ani i Roberta Lewandowskich

Ania, sportsmenka, mistrzyni karate i trenerka od lat angażuje się w różne projekty promujące zdrowy i aktywny styl życia. Jej pasja do zdrowego odżywiania i trybu życia w połączeniu z pozytywną energią motywuje coraz więcej osób. Podobnie Robert jako najwyższej, światowej klasy piłkarz, również jest inspiracją i wzorem dla wielu młodych sportowców, jeśli chodzi o dobre nawyki żywieniowe i zdrowe podejście do życia, służące zachowaniu najlepszej formy. Razem cenią sobie czas spędzony z rodziną, a wspólna jazda na rowerze jest jednym ze sposobów na wykorzystanie wolnego czasu z bliskimi.

Cieszę się, że wraz z Anią i marką STORM możemy wspierać oraz promować zdrowy styl życia. Zachęcamy wszystkich do regularnego ruchu na co dzień – jazda na rowerze jest idealnym rozwiązaniem, które łączy przyjemność z aktywnością – podkreśla Robert Lewandowski.

W dbaniu o własne zdrowie i formę kluczowe jest bycie regularnym i konsekwentnym. Warto wyszukiwać sobie aktywności, które dają nam satysfakcję. Razem z marką STORM zachęcam do korzystania z rowerów, których używanie nie musi wiązać się z ogromnym wysiłkiem fizycznym, a może pomóc w utrzymaniu formy i dostarczaniu dużo radości – mówi Anna Lewandowska.

Siła w nowościach rowerowych STORM

Rozpoczęcie współpracy z Ambasadorami oraz start kampanii wizerunkowej łączy się w czasie z wprowadzeniem do oferty gamy nowoczesnych rowerów elektrycznych, które są jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rowerowych na świecie. Elektryki są idealne dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z rowerem, ale też często dla tych, dla których dłuższe wyprawy w ciekawym terenie były wcześniej nieosiągalne.

Rowery elektryczne będą ważną częścią naszej kampanii wizerunkowej. To przyszłość w branży rowerowej i jesteśmy pewni, że wraz ze wzrostem ich dostępności będzie z nich korzystała coraz liczniejsza grupa klientów także w Polsce. Dlatego, wprowadzając do oferty rowery elektryczne postawiliśmy na modele o różnych specyfikacjach i designie, które zaspokoją potrzeby szerokiego grona odbiorców – tłumaczy Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM.

W ofercie marki znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, a także 60 typów rowerów dziecięcych. Rowery STORM dostępne są w ponad 350 punktach dystrybucji w całej Polsce, głównie w małych i średniej wielkości miejscowościach. W najbliższym czasie marka planuje bardzo dynamiczny rozwój sieci sprzedażowo-serwisowej, szczególnie w dużych miastach.

Pierwsza kampania wizerunkowa marki STORM rozpoczęła się już 17 maja i potrwa do 30 czerwca. Spoty reklamowe emitowane są w TV, serwisie YouTube oraz platformach VOD. Dotarcie do grupy docelowej realizowane jest również poprzez display oraz serwisy Spotify i TikTok. Mediamix uzupełnia radio, outdoor oraz serwisy META. Z kolei materiały promocyjne z wizerunkiem Ambasadorów dostępne będą w online oraz w outdoorze.

Za koncepcję kreatywną, planowanie mediów i realizację kampanii 360 odpowiada GPD Agency. Nad rozwojem kampanii czuwać będzie agencja komunikacyjna TOUCH.PR, która w ramach prowadzonej od roku współpracy z marką STORM, odpowiedzialna jest za prowadzenie kanałów społecznościowych marki oraz realizację działań PR. Z kolei za produkcję spotów (TV i digital) oraz sesji zdjęciowej w Barcelonie, z udziałem Ani i Roberta Lewandowskich, odpowiedzialny jest dom produkcyjny 9Production (Stor9 Group).

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing