Nowe stroje Manchesteru City
To intensywny czas dla Manchesteru City, który niedawno wywalczył awans do finału Ligi Mistrzów UEFA, a teraz zaprezentował nowe stroje domowe na sezon 2023/24.

Upamiętnienie przeprowadzki na nowy stadion
Puma i Manchester City wspólnie zaprezentowały nowe stroje domowe na sezon 2023/24. Przygotowany projekt koszulek finalistów tegorocznej Ligi Mistrzów UEFA ma uświetnić 20-lecie od przenosin na Etihad Stadium. Zaprezentowany wzór nawiązuje do koszulek, w których zespół występował w pierwszym sezonie po przenosinach w sierpniu 2003 roku na nowy obiekt po 80 latach obecności na Maine Road. Przeprowadzka na Etihad Stadium była początkiem nowej ery dla klubu, okresem świetności, naznaczonym wieloma trofeami i gwiazdami w drużynie.
Celebrating 20 years of the Etihad
— Manchester City (@ManCity) May 19, 2023
Nowy projekt koszulek
Grafika na froncie nowych koszulek domowych inspirowana jest unikalną architekturą Etihad Stadium, a w szczególności czterema gigantycznymi wieżami widocznymi na zewnątrz stadionu. Paski na koszulce nawiązują właśnie do tego symbolu. Z tyłu koszulki zaznaczony jest kod pocztowy Etihad Stadium, aby uświetnić grę od 20 lat na nowym stadionie. Zaś kształt białych kołnierzy inspirowany był strojami z sezonu 2003/04.
- Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie
https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
Etihad Stadium odgrywa ważną rolę w historii Manchesteru City. Zawodnicy i kibice mają w pamięci zachowanych wiele wyjątkowych wspomnień z tego stadionu. To był dla mnie zaszczyt, że mogłem zakładać koszulkę City i występować w debiutanckim sezonie tutaj na Etihad. Liczę, że tegoroczne koszulki spowodują powrót wielu wspomnień wśród kibiców, tak jak to jest w moim przypadku – powiedział Shaun Wright-Phillips, ambasador klubu i członek drużyny z sezonu 2003/04.
Klub przygotował dedykowany materiał wideo z prezentacją strojów:
The Home of Manchester
![]()
The 2023/24 Man City x @pumafootball Home Kit is available to shop now
— Manchester City (@ManCity) May 19, 2023

Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Katarzyna Kawa: młodym sportsmenkom jest łatwiej pozyskiwać sponsorów [WYWIAD]
Katarzyna Kawa od kilkunastu lat jest zawodową tenisistką, reprezentuje Polskę w rozgrywkach Billie Jean King Cup i próbuje osiągnąć swój tenisowy Mount Everest - awansować do TOP 100 rankingu WTA. - To jest jedyna tenisowa rzecz, która siedzi mi w głowie, ale i motywuje do dalszej pracy - mówi w…



