19.05.2023 12:00

Renault rozszerza współpracę z French Open

Renault ogłosił przedłużenie umowy i w ramach szerszej współpracy pozostanie partnerem premium tenisowego French Open.

Renault rozszerza współpracę z French Open

Większe zaangażowanie Renault we French Open

Renault rozpoczął współpracę z French Open przed turniejem rozgrywanym w 2022 roku, zastępując w ten sposób Peugeot. Tegoroczna edycja rozpocznie się 22 maja i potrwa do 11 czerwca. Logotypy francuskiego producenta aut będą jeszcze lepiej widoczne podczas turnieju, choćby na siatkach na pięciu głównych kortach (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu i kortach nr 7 i 14). Do tego podjętych zostanie wiele inicjatyw promocyjnych.

W ramach współpracy Renault dostarczy organizatorom 185 pojazdów, w tym między innymi 90 sztuk Mégane E‑Tech Electric, 30 sztuk Austral E-Tech full hybrid i 20 sztuk Espace E-Tech full hybrid. Auta te zostaną wykorzystane do transport zawodników, działaczy i gości. Co więcej to w ramach obchodów 30-lecia modelu Twingo to auta te będą przeznaczone do transportu kibiców na stadion. Ponadto podczas turnieju zaprezentowana zostanie nowa wersja Renault 5 Prototype przygotowana specjalnie na French Open i która w pełni zostanie ujawniona dopiero w 2024 roku. Na terenie odbywania się turnieju kibice będą mogli podziwiać jeszcze dwa inne nowe modele aut, czyli Renault 4EVER Trophy, a także najnowszy Espace E-Tech full hybrid.

Tenisowi ambasadorzy Renault

Zaprezentowano także ambasadorów tenisowych Renault, którymi zostali Diede de Groot, Félix Auger-Aliassime i Luca Van Assche. Cała trójka weźmie udział w akcji CSR o nazwie „GIVE ME 5”, której celem będzie pomoc młodzieży z najbardziej potrzebujących dzielnic. W związku z tym podczas tegorocznej edycji turnieju ponownie uruchomiona zostanie akcje „Let Challenge”. W ramach tej inicjatywy Renault przeznaczy 100 euro za każde dotknięcie piłki o górną siatkę przy serwisach zawodników i zawodniczek. W ubiegłym roku zebrano w ten sposób 161 400 euro, a Renault zwiększyło tę kwotę jeszcze do 235 000 euro. Umożliwiło to budowę trzech kortów tenisowych w Lyonie, Marsylii i Grigny.

Program „GIVE ME 5” ma na celu nie tylko zbliżenie młodzieży z najbardziej potrzebujących dzielnic do tenisa, ale również do muzyki czy judo. W ramach współpracy zaprezentowany został także promocyjny klip wideo z udziałem trójki ambasadorów.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing