Wspólna akcja Fundacji STS i Lecha
Fundacja STS (Sport Twoją Szansą) razem z Lechem Poznań pochwalili się wspólną akcją, z której środki trafią do drużyny piłkarskiej dzieci chorych na cukrzycę.
- Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
Ostatnia wspólna akcja Fundacji STS i Lecha Poznań
Fundacja STS (Sport Twoją Szansą) razem z Lechem Poznań, którego STS jest sponsorem strategicznym, po raz ostatni organizują licytację koszulek Kolejorza. Tym razem wylicytować można trykoty z logo CukierAsów takie jak te, w których piłkarze zagrali w spotkaniach Ligi Konferencji Europy. Koszulki opatrzone są autografami zawodników, a zbiórka, podobnie jak poprzednia, trafi do CukierAsów – drużyny piłkarskiej dzieci chorych na cukrzycę. Dzięki temu zespół latem ponownie wyjedzie na obóz sportowy. Ambasadorami akcji zostali Michał Skóraś oraz Jesper Karlström.
Na licytację trafiło dwanaście koszulek z logo CukierAsów na froncie, które zastąpiło logo STS, strategicznego sponsora klubu. Piłkarze Lecha Poznań wystąpili w takich koszulkach w czterech meczach Ligi Konferencji Europy w sezonie 2022/2023 – z Hapoelem Beer Sheva, FK Bodo/Glimt, Djurgardens IF oraz ACF Fiorentina.
Michał Skóraś ambasadorem zbiórki
Dla Michała Skórasia sezon 2022/23 jest wyjątkowy nie tylko dlatego, że brylował na boiskach Ekstraklasy i Ligi Konferencji Europy, ale także dlatego, że po zakończeniu rozgrywek opuści swój macierzysty klub i przeniesie się do belgijskiego Club Brugge. Zanim jednak powalczy o kolejne cele i tytuły z nowymi kolegami, wesprze akcję dla CukierAsów. Michał w meczach Ligi Konferencji Europy zdobył 5 goli i zaliczył 2 asysty, z czego jedną w meczu z Djurgardens IF z logo CukierAsów na piersi. Dla zawodnika Kolejorza, będzie to ostatnia akcja, w której będzie pełnił rolę ambasadora Lecha Poznań.
Jestem szczęśliwy, że moją jedną z ostatnich ról w Lechu Poznań, jest rola ambasadora licytacji dla CukierAsów. Ta niezwykła inicjatywa, stworzona przez STS, naszego sponsora strategicznego, która pozwala tym dzieciakom normalnie funkcjonować, a przy tym cieszyć się również z tego, co i ja najbardziej kocham, czyli z gry w piłkę – mówi Michał Skóraś. – Granie z logo CukierAsów w trakcie meczów Ligi Konferencji Europy było wyjątkowe. Dzięki takim projektom jak ten, możemy nie tylko nagłaśniać problem cukrzyków, ale również pomagać spełniać ich marzenia.
Drugim ambasadorem będzie Jesper Karlström, który patronował wcześniejszym akcjom organizowanym dla CukierAsów. Szwed w wieku 16 lat zachorował na cukrzycę, a w wywiadach często podkreśla, że pierwszą rzeczą, o jaką zapytał lekarza po usłyszeniu diagnozy było to, czy będzie nadal mógł grać w piłkę. Odpowiedź była twierdząca, a Jesper dowiedział się również, że sport u diabetyków jest nie tyle zabroniony, co wręcz wskazany. W tamtym momencie Szwed postanowił, że chce zostać najlepszym piłkarzem wśród cukrzyków. Jego historia to dowód na to, że ta choroba nie przekreśla marzeń o uprawianiu sportu na najwyższym poziomie.
Jak licytować?
Licytacja ruszy w piątek, 19 maja i potrwa 10 dni. Wystarczy wejść na strLech onę zbiórki, wyszukać interesującą nas koszulkę i zaproponować swoją stawkę. Do każdej koszulki dołączony będzie oryginalny certyfikat. Całość zostanie zapakowana w eleganckie, unikatowe pudełko.