15.05.2023 08:47

Orlen z reklamą podczas EHF EURO 2024

ORLEN Deutschland GmbH został Partnerem Reklamowym mistrzostw Europy w piłce ręcznej EHF EURO 2024, które odbędą się w Niemczech w dniach 10-28 stycznia 2024 roku.

Orlen z reklamą podczas EHF EURO 2024

Reklamy Orlenu podczas EURO

Europejska Federacja Piłki Ręcznej (EHF) poinformowała, że Partnerem Reklamowym mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych EHF EURO 2024 został ORLEN Deutschland GmbH, spółka zależna polskiego koncernu multienergetycznego PKN ORLEN S.A. i część międzynarodowej Grupy ORLEN. Turniej odbędzie się w Niemczech w dniach 10-28 stycznia 2024 roku. W ramach współpracy Orlen zyska wiele ekspozycji podczas wydarzenia.

ORLEN Deutschland to uznany partner piłki ręcznej w Niemczech, gdzie od 2016 roku jest sponsorem głównym THW Kiel, uczestnika Ligi Mistrzów EHF i wielokrotnego mistrza kraju. ORLEN jest operatorem blisko 600 stacji benzynowych na terenie Niemiec. Jednak po raz pierwszy koncern będzie partnerem EHF EURO, flagowego turnieju organizowanego przez Europejską Federację Piłki Ręcznej. Współpraca pozwoli wzmocnić markę w Niemczech i na rynku międzynarodowym.

Jesteśmy szczęśliwi, że możemy powitać ORLEN wśród Partnerów EHF EURO 2024. Nadchodzące mistrzostwa Europy będą wielką szansą dla rozwoju tej udanej współpracy, zaś dla koncernu ORLEN możliwością pokazania się na największej scenie w europejskiej piłce ręcznej oraz wzmocnienia swojego brandu na rynku niemieckim – powiedział Martin Hausleitner, sekretarz generalny EHF.

Odbywający się w Niemczech turniej EHF EURO 2024 jest unikalną okazją i idealną platformą do wzrostu rozpoznawalności naszych stacji i marki ORLEN w Niemczech, a także w całej Europie. Jako długoletni partner THW Kiel pragniemy podkreślić również nasze przywiązanie do piłki ręcznej jako sportu. Ponadto ta współpraca idealnie wpisuje się w strategiczny kierunek internacjonalizacji naszej spółki macierzystej jaką jest multienergetyczna grupa PKN ORLEN, wiodący dostawca szerokiej gamy produktów energetycznych na rynku Europy Środkowej – powiedział Dariusz Pawlik, dyrektor ds. operacyjnych ORLEN Deutschland GmbH.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing