Manchester City na dłużej z Nexen Tire
Manchester City ogłosił przedłużenie współpracy sponsoringowej ze swoim długoletnim partnerem – koreańskim producentem opon.
Manchester City na dłużej z Nexen Tire
Mistrzowie Anglii ogłosili przedłużenie współpracy z koreańskim gigantem w produkcji opon. Kooperacja z Nexen Tire to jeden z najdłużej funkcjonujących projektów sponsoringowych Manchesteru City. Rozpoczęta w 2015 roku współpraca została przedłużona po raz czwarty i obejmuje także drużynę kobiet. W tym czasie zespół wywalczył 12 trofeów, w tym 4 razy mistrzostw Anglii.
- Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
W 2017 roku współpraca ta przeszła do historii, gdyż Manchester City jako pierwszy klubu Premier League ogłosił, że będzie eksponował swojego sponsora na rękawkach koszulek. Jednak ta ekspozycja będzie obecna tylko do końca sezonu 2022/23.
Nowy wymiar ekspozycji
Od nowych rozgrywek współpraca wejdzie w inny wymiar. Zamiast ekspozycji na strojach obie strony będą promowały kampanię „We Got You”, która utożsamia zobowiązanie firmy wobec klientów, kibiców i partnerów. Koreański gigant skupi się bardziej na aktywacjach cyfrowych i produkcji kreatywnych treści.
W sezonie 2021/22 szczególną popularnością i efektywnością dla Nexen cieszyły się kampanie „Away from Home with NEXEN TIRE” z udziałem kibiców z Seulu, Austin i Hamburga, a także „Road Trip Roulette” z udziałem gwiazd pierwszego składu, którzy rzucali sobie wyzwania w różnych grach viralowych.
W ramach przedsezonowego tourne Manchester City uda się także do Korei Południowej. Natomiast logotypy Nexen będą wciąż eksponowane na klubowym autokarze oraz na moście pomiędzy Etihad Stadium i City Football Academy.
Nexen Tire jest częścią rodziny City od wielu lat, a przedłużenie tego kontraktu spowoduje, że nasza współpraca potrwa ponad dekadę. Wspólnie mogliśmy cieszyć się z wielu historycznych momentów i świętować razem 12 zdobytych trofeów. Chcemy podziękować Nexen Tire za ich dalsze zaangażowanie, wsparcie i inspirację do kolejnych wspólnych innowacyjnych działań – powiedział Ferran Soriano, dyrektor generalny City Football Group.
Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy kontynuować naszą długoletnią współpracę z Manchesterem City, która dzięki nowej umowie potrwa ponad dekadę. Obie strony są zobowiązane do wzajemnego wspierania i inspirowania się. Długoletnia kooperacja pozwoli nam na rozwój w skali międzynarodowej w związku z poszerzaniem naszych rynków zbytu i oferty produktowej – powiedział Travis Kang, Prezes zarządu Nexen Tire.