Unilever Sponsorem FIFA
Unilever, właściciel marek produktów dbających o higienę osobistą, został Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata Kobiet FIFA 2023.
Szeroka współpraca Unilever z FIFA
Marki Rexona, Dove, Lifebuoy i Lux dołączyły do FIFA jako Oficjalni Sponsorzy Mistrzostw Świata Kobiet FIFA 2023. Turniej będzie rozgrywany od 20 lipca do 20 sierpnia 2023 roku na stadionach w Australii i Nowej Zelandii. Współpraca potrwa do 2027 roku i będzie obejmować także Mistrzostwa Świata FIFA 2026 i esportowe FIFAe Finals. Tym samym po raz pierwszy marka produktów dbających o higienę osobistą będzie w tak szerokim zakresie współpracować z piłką nożną w wydaniu męskim, kobiecym i esportowym.
- Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
W ramach kooperacji FIFA i Unilever będą współpracować przy Programie Rozwoju Piłki Nożnej Kobiet FIFA. Powstały w 2020 roku program ma wspierać rozwój kobiecego futbolu na całym świecie. Unilever zapewni wsparcie w postaci finansowej i zasobów ludzkich, aby promować i rozwijać programy poświęcone piłce nożnej kobiet i zwiększać zainteresowanie kobiecym sportem. Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2023 będą największą kobiecą imprezą sportową na świecie, która będzie mogła dotrzeć do 2 miliardów społeczeństwa. Celem FIFA jest osiągnięcie widowni na poziomie 1,5 miliona kibiców na trybunach podczas 64 meczów w trakcie turnieju. To wielka szansa na wzrost zainteresowania tą dyscypliną sportu.
W ramach zaangażowania w wydarzenia organizowane przez FIFA na każdym z poziomów, w tym od amatorskich do tych najwyższej rangi, Unilever będzie miał szansę dostarczenia 80 tysięcy zestawów upominkowych zawierających produkty higieny osobistej bezpośrednio do fanów podczas różnych imprez pod egidą FIFA w nadchodzących latach.
Współpraca z Mistrzostwami Świata Kobiet FIFA 2023 zapewni naszym markom dotarcie do szerokiej i bardzo zaangażowanej grupy odbiorców. To wielka szansa dla tych brandów na ekspozycję wśród rosnącej społeczności kibicowskiej kobiecej piłki nożnej, budowanie siły marki przy jednoczesnej promocji równości płci w sporcie oraz wspieraniu przyszłych pokoleń zawodniczek – powiedział Fabian Garcia, przedstawiciel Zarządu Unilever.
Unilever posiada w swojej ofercie kilka największych i najbardziej wpływowych wśród konsumentów brandów. Jesteśmy zachwyceni, że dołączyli do nas w tej podróży do Australii i Nowej Zelandii. Rok 2023 będzie przełomowym dla futbolu kobiecego, a Unilever jest dla nas idealnym partnerem, który pomoże nam rozwijać dyscyplinę w wymiarze globalnym, zarówno w tym jak i w kolejnych latach – powiedziała Fatma Samoura, Sekretarz Generalna FIFA.