Lidl został oficjalnym partnerem Euro 2024
Niemiecka sieć sklepów Lidl została oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024, a także europejskich eliminacji do tej prestiżowej imprezy.
Sponsorzy Euro 2024
Tym samym Lidl dołączy do Adidasa, Alipay, Atos, Engelbert Strauss oraz Vivo jako oficjalni sponsorzy Euro 2024, a także do Adidasa, Alipay i Atos jako oficjalni sponsorzy europejskich kwalifikacji. W takich słowach wieloletnią umowę z UEFA komentuje Jeroen Bal, członek zarządu oddziału Lidl International – Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które fascynuje zarówno naszych klientów, jak i pracowników we wszystkich krajach. Tak jak nasze produkty są dostępne dla wszystkich, chcemy pomóc uczynić UEFA Euro 2024 przeżyciem dla wszystkich, na przykład w naszych strefach kibica Lidla. To naprawdę coś wyjątkowego, że turniej finałowy odbywa się w kraju, w którym rozpoczęła się historia Lidla.
Współpracę skomentował również dyrektor marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein – UEFA z dumą wita Lidl jako partnera programu kwalifikacji europejskich i UEFA Euro 204. Obecność marki na całym kontynencie w ogromnym stopniu przyczyni się do promocji kolejnego, niezapomnianego turnieju.
Kwalifikacje do Euro 2024
W czwartek rozpoczęły się europejskie kwalifikacje do Euro 2024. Nasza reprezentacja rozegra pierwszy mecz już w piątek, a rywalem „Biało-Czerwonych” jest reprezentacja Czech. Mistrzostwa Europy w 2024 roku odbędą się w Niemczech i potrwają od 14 czerwca do 14 lipca.