Reprezentacja Polski straci sponsora. PZPN nie przedłuży umowy z T-Mobile
Jak ustaliły Wirtualne Media, Polski Związek Piłki Nożnej nie zdecyduje się na przedłużenie umowy sponsorskiej z T-Mobile. Przetasowania wśród sponsorów Lata 2022 i 2023 to okres sporych przetasowań w gronie sponsorów reprezentacji Polski. W ciągu kilku ostatnich miesięcy doszło między innymi do podpisania umowy z marką kabanosów Tarczyński czy firmą InPost. Do grona sponsorów reprezentacji, […]
Jak ustaliły Wirtualne Media, Polski Związek Piłki Nożnej nie zdecyduje się na przedłużenie umowy sponsorskiej z T-Mobile.
Przetasowania wśród sponsorów
Lata 2022 i 2023 to okres sporych przetasowań w gronie sponsorów reprezentacji Polski. W ciągu kilku ostatnich miesięcy doszło między innymi do podpisania umowy z marką kabanosów Tarczyński czy firmą InPost. Do grona sponsorów reprezentacji, po kilkuletniej przerwie powróciło także Tyskie.
W piątek dowiedzieliśmy się natomiast, że partnerem naszej kardy nie będzie dłużej firma T-Mobile, która, na mocy umowy z PZPN pozostawała sponsorem reprezentacji Polski od 2020 roku.
Oświadczenie T-Mobile
W odpowiedzi na zapytanie portalu Wirtualne Media, T-Mobile wystosował oświadczenie o następującej treści: – Kiedy z końcem kwietnia 2020 roku jako T-Mobile Polska zostaliśmy sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na wsparcie nie tylko najszerzej znanej męskiej kadry narodowej, ale również reprezentacji U21, zespołów młodzieżowych i kobiecych. Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej – czytamy.
– Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T‑Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Dlatego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. – poinformowało biuro prasowe T-Mobile Polska.