Świetne wyniki frekwencji i oglądalności „Derbów Polski” w PGNiG Superlidze!
Niedzielne "Derby Polski" w PGNiG Superlidze przyciągnęły na trybuny oraz przed telewizory szeroką widownię. Na boisku lepsi okazali się zawodnicy ORLEN Wisły Płock, którzy pokonali Łomżę Industrię Kielce 29:27.
Starcia ORLEN Wisły Płock z Łomża Industrią Kielce od lat są klasykami polskiej piłki ręcznej. W niedzielne popołudnie po raz drugi z rzędu lepsi okazali się Nafciarze – w ostatnim meczu poprzedniego sezonu płocczanie ograli kielczan w finale Pucharu Polski, a teraz powtórzyli ten wyczyn triumfując 29:27. Dzięki temu to właśnie ORLEN Wisła Płock zakończy rok w PGNiG Superlidze jako lider tabeli.
Świetne liczby na trybunach oraz przed telewizorami
Jak poinformował klub z Płocka, spotkanie przyciągnęło na trybuny ORLEN Areny 5450 kibiców. Co więcej, ponad 204 tysiące osób w szczytowym momencie oglądało niedzielne starcie na antenie TVP Sport. Średnio spotkanie śledziły 132 904 osoby. To jak dotąd najwyższa oglądalność w sezonie 2022/2023 jeśli chodzi o rozgrywki PGNiG Superligi.
Szczyt oglądalności został zanotowany pierwszej połowie meczu, o godz. 18:23. Spotkanie było transmitowane na antenie TVP Sport, www.tvpsport.pl, w aplikacji mobilnej oraz aplikacji TVP Sport na smart TV, a także na platformie hybrydowej.
fot./ Superliga