Matty Cash uczy się języka polskiego w nowej kampanii Mubi
Mistrzostwa świata w piłce nożnej to intensywny okres dla reklamodawców. Najwięcej uwagi skupiają oczywiście piłkarze, którzy występują w różnych kampaniach. Porównywarka ubezpieczeń Mubi przygotowała spot, którego twarzą został reprezentant Polski - Matty Cash.
Nowe możliwości dla reklamodawców
Matty Cash zadebiutował w reprezentacji Polski w listopadzie 2021 roku podczas eliminacyjnego meczu do mistrzostw świata. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy zabiegają o prawego obrońcę. W szczególności, że mówimy tutaj o piłkarzu, który na co dzień występuje w Premier League, a konkretniej w zespole Aston Villi.
Matty Cash w kampanii Mubi
25-latek został twarzą kampanii reklamowej przygotowanej przez porównywarkę ubezpieczeń Mubi. Spot pojawił się już w mediach. Materiał udostępnił nawet sam zawodnik, który opisał filmik w następujących słowach: Najtrudniejszy język świata, ale robię co mogę.
Kliknij, by obejrzeć
Trzeba przyznać, że spot został przygotowany w bardzo ciekawy oraz przemyślany sposób. Jak wiadomo, Matty Cash ma jeszcze przed sobą sporo lekcji z języka polskiego, więc ten aspekt został wykorzystany w kampanii.