Platforma Viaplay przekracza magiczną liczbę subskrybentów w Polsce. Projekt nabiera tempa
W ubiegłym roku Viaplay rozpoczęło działalność w naszym kraju, pozyskując prawa do Bundesligi czy Ligi Europy. Oferta platformy cały czas się powiększa, czego przykładem jest chociażby Premier League. Inwestycje Viaplay przynoszą skutek, gdyż w trzecim kwartale platformie udało się przekroczyć milion subskrybentów w Polsce.
Wyniki Viaplay
Platforma Viaplay opublikowała wyniki z trzeciego kwartału tego roku. Odnotowano znaczący wzrost liczby subskrybentów do 6,428 mln. Dla porównania w trzecim kwartale ubiegłego roku liczba subskrybentów wyniosła 3,6 mln. Choć platforma nie udostępnia szczegółowych statystyk to z wypowiedzi przedstawicieli Viaplay Group możemy dowiedzieć się, że w Polsce liczba subskrybentów przekroczyła milion. Dotyczy to także holenderskiego rynku.
Plany platformy
Viaplay ma nadzieję, że pod koniec roku będzie mieć około 7,3 mln subskrybentów. Potwierdził to jeden z przedstawicieli platformy w rozmowie z naszym serwisem, gdy podsumowywaliśmy start Premier League w Viaplay – Naszą ambicją jest pozyskanie jeszcze większej liczby klientów na rynkach międzynarodowych, w tym także w Polsce – cel dotyczący łącznej liczby subskrybentów serwisu streamingowego Viaplay na koniec bieżącego roku został podniesiony z 7 mln do 7,3 mln.
Viaplay w 4K
Jakiś czas temu portal Wirtualnemedia.pl ujawnił również, iż platforma planuje wprowadzić treści w jakości 4K. Sympatycy sportu z pewnością liczą na topową rozdzielczość w kontekście transmisji, ale początkowo będą to wybrane produkcje Viaplay Originals.