Fortuna Zakłady Bukmacherskie z nową platformą kreatywną
Od połowy października rusza nowa platforma kreatywna zakładów bukmacherskich Fortuna, w której główną postacią jest bogini Fortuna. W związku z kampanią, możemy spodziewać się m.in. spotów wizerunkowych czy sponsoringowych.
Bogini Fortuna brand hero marki
Nie bez powodu bukmacher wybrał na brand hero marki boginię Fortuna, która odpowiadała w rzymskiej mitologii za szczęście oraz nieszczęście ludzi. W ramach platformy kreatywnej możemy spodziewać się spotów wizerunkowych i sponsoringowych, które będą obecne w telewizji oraz w digitalu. Dodatkowo bukmacher planuje również działania digitalowe, social mediowe, a także eventowe.
Już teraz możemy zapoznać się z pierwszym spotem, który wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio w reżyserii Kuby Michalczuka oraz ze zdjęciami Michała Englerta. Z kolei za koncepcję kreatywną, nadzór i obsługę odpowiada Punchline Agency.
Dlaczego bogini Fortuna?
O nowej platformie kreatywnej wypowiedział się Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie – Na niezwykle konkurencyjnym rynku bukmacherskim, gdzie wszyscy operatorzy proponują niemalże ten sam produkt, za tę samą cenę, komunikacja marketingowa pozostaje jedną z niewielu rzeczy, poprzez które można się wyróżnić. Wierzymy, że koncept oparty o postać Bogini Fortuny dobrze wpisuje się w nasz cel dostarczania graczom emocjonującej i łatwo dostępnej rozrywki podczas śledzenia wydarzeń sportowych. Nie chcemy się przy tym ograniczać jedynie do pasjonatów sportu i bukmacherki. Równie mocno zależy nam na wzmocnieniu obecności w świecie tzw. niedzielnych fanów, kibiców sukcesu, ale też tych, którzy o zakładach przypominają sobie dosłownie dwa razy w roku podczas największych wydarzeń.