Tarczyński nowym sponsorem reprezentacji Polski
Marka wędlin i kabanosów, Tarczyński, została ogłoszona nowym sponsorem reprezentacji Polski, a kabanosy polskiego producenta zyskały miano oficjalnej przekąski reprezentacji Polski.
Nowy sponsor reprezentacji Polski
Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej i marki Tarczyński oficjalnie zakomunikowana została w trakcie czwartkowego spotkania reprezentacji Polski z Holandią. Podpisana umowa obowiązywać ma do 2024 roku. Na jej mocy logo Tarczyński pojawi się podczas konferencji prasowych naszej kadry, na banerach LED, a ponadto eksponowane będzie na zewnętrznych częściach PGE Narodowego w Warszawie.
– Jako Polski Związek Piłki Nożnej bardzo cieszymy się z przyjęcia firmy Tarczyński do naszej piłkarskiej rodziny. Wszyscy doskonale wiemy, ile państwo Tarczyńscy zrobili w ostatnich latach dla rozwoju sportu w Polsce. Są sponsorem Panthers Wrocław – najlepszej drużyny w Polsce w futbolu amerykańskim, a także sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena. Dlatego tym bardziej doceniamy kolejny krok, który oznacza wymierne wsparcie najpopularniejszej drużyny sportowej w naszym kraju – zauważa prezes PZPN, Cezary Kulesza.
Grono partnerów się powiększa
Od 2015 roku głównym sponsorem reprezentacji niezmiennie pozostaje Grupa Lotos, która została jednak w ostatnim czasie przejęta przez Orlen. To właśnie logo polskiego koncernu będzie od teraz obecne podczas wydarzeń związanych z reprezentacją Polski. Grono partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej stale się jednak powiększa. Kilka miesięcy temu dołączyła do niego także firma InPost, natomiast teraz powiększyła je również marka Tarczyński.
– Jako oficjalny sponsor zamierzamy aktywnie współtworzyć́ najważniejsze dla Polaków sportowe wydarzenia, a nasze produkty będą̨ towarzyszyć́ kibicom w przeżywaniu wyjątkowych piłkarskich emocji – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i prezes spółki. – Sport ma dla naszej rodzinnej firmy bardzo duże znaczenie, dlatego od lat konsekwentnie inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin. Po Panthers Wrocław czy sponsoringu tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena, przyszedł czas na kolejne sportowe wyzwania – dodaje.