23.09.2022 14:05

Tarczyński nowym sponsorem reprezentacji Polski

Marka wędlin i kabanosów, Tarczyński, została ogłoszona nowym sponsorem reprezentacji Polski, a kabanosy polskiego producenta zyskały miano oficjalnej przekąski reprezentacji Polski.

Udostępnij
Tarczyński nowym sponsorem reprezentacji Polski

Nowy sponsor reprezentacji Polski

Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej i marki Tarczyński oficjalnie zakomunikowana została w trakcie czwartkowego spotkania reprezentacji Polski z Holandią. Podpisana umowa obowiązywać ma do 2024 roku. Na jej mocy logo Tarczyński pojawi się podczas konferencji prasowych naszej kadry, na banerach LED, a ponadto eksponowane będzie na zewnętrznych częściach PGE Narodowego w Warszawie.

– Jako Polski Związek Piłki Nożnej bardzo cieszymy się z przyjęcia firmy Tarczyński do naszej piłkarskiej rodziny. Wszyscy doskonale wiemy, ile państwo Tarczyńscy zrobili w ostatnich latach dla rozwoju sportu w Polsce. Są sponsorem Panthers Wrocław – najlepszej drużyny w Polsce w futbolu amerykańskim, a także sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena. Dlatego tym bardziej doceniamy kolejny krok, który oznacza wymierne wsparcie najpopularniejszej drużyny sportowej w naszym kraju – zauważa prezes PZPN, Cezary Kulesza.

Grono partnerów się powiększa

Od 2015 roku głównym sponsorem reprezentacji niezmiennie pozostaje Grupa Lotos, która została jednak w ostatnim czasie przejęta przez Orlen. To właśnie logo polskiego koncernu będzie od teraz obecne podczas wydarzeń związanych z reprezentacją Polski. Grono partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej stale się jednak powiększa. Kilka miesięcy temu dołączyła do niego także firma InPost, natomiast teraz powiększyła je również marka Tarczyński.

Jako oficjalny sponsor zamierzamy aktywnie współtworzyć́ najważniejsze dla Polaków sportowe wydarzenia, a nasze produkty będą̨ towarzyszyć́ kibicom w przeżywaniu wyjątkowych piłkarskich emocji – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i prezes spółki. – Sport ma dla naszej rodzinnej firmy bardzo duże znaczenie, dlatego od lat konsekwentnie inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin. Po Panthers Wrocław czy sponsoringu tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena, przyszedł czas na kolejne sportowe wyzwania – dodaje.

Udostępnij
Mateusz Mazur

Mateusz Mazur