19.09.2022 13:30

Przedstawiamy ekspertów webinaru o koszulkach piłkarskich!

Już za dwa dni o godz. 10:00 spotykamy się online na webinarze „Biznes koszulek piłkarskich w Polsce”. Czas przedstawić komplet ekspertów na środowe spotkanie: Szymon Raniszewski, prawnik sportowy Prawnik sportowy, administratywista, naukowiec. Członek Najwyższej Komisji Odwoławczej PZPN, przewodniczący Komisji Odwoławczej K-PZPN, sekretarz zarządu Towarzystwa Sieci Naukowej Prawa Sportowego. Współpracuje z FIFA, UEFA, PZPN jako Team […]

Poznajmy komplet ekspertów na webinarze SportMarketing.pl

Już za dwa dni o godz. 10:00 spotykamy się online na webinarze „Biznes koszulek piłkarskich w Polsce”. Czas przedstawić komplet ekspertów na środowe spotkanie:

Szymon Raniszewski, prawnik sportowy

Prawnik sportowy, administratywista, naukowiec. Członek Najwyższej Komisji Odwoławczej PZPN, przewodniczący Komisji Odwoławczej K-PZPN, sekretarz zarządu Towarzystwa Sieci Naukowej Prawa Sportowego. Współpracuje z FIFA, UEFA, PZPN jako Team Liaison Officer.

Damian Filipowski, redaktor naczelny TheSport.pl

Redaktor naczelny platformy TheSport.pl oraz Sport Consultant w Publicon i Publicon Sport, wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Piłki Nożnej. Z mediami sportowymi związany od 2003 roku. Współpracuje m.in. z najlepszym polskim triathlonistą Robertem Wilkowieckim, obecnie czołowym kierowcą serii ADAC TCR Germany Szymonem Ładniakiem czy Oskarem Kwiatkowskim, reprezentantem Polski w Snowboardzie.

Piotr Borkowski, właściciel KLASYKA.STORE

Marketer związany z branżą bukmacherską, przedsiębiorca i dziennikarz sportowy z doświadczeniem w najbardziej poczytnych mediach, jak TVP Sport czy Weszło. Właściciel jednego z pierwszych w Polsce sklepów z retro koszulkami piłkarskimi – KLASYKA.STORE.

Kuba Malicki, autor polskielogo.net

Projektant graficzny, bloger. Specjalizuje się w tworzeniu znaków graficznych oraz systemów identyfikacji wizualnej. Współpracuje z firmami oraz organizacjami sportowymi z Polski, Wielkiej Brytanii, Włoch, Singapuru i Danii, m.in. z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Lechem Poznań, FC Midtjylland, WTS Sparta Wrocław, a także PGNiG Superligą. Autor ponad 200 znaków sportowych. Popularyzator wiedzy o projektowaniu graficznym oraz emblematach sportowych.

Czy kluby zyskują na sprzedaży koszulek?

Wraz z ekspertami postaramy się znaleźć odpowiedzi na liczne pytania dotyczące koszulkowego biznesu. Podczas spotkania dodatkowo przewidziana jest sesja pytań i odpowiedzi na pytania użytkowników. Spotkanie poprowadzi Bartłomiej Stolarz, marketing manager w Shark Agency. Spotkanie przewidziane jest w formule 4 prelegentów + moderator.

Ponieważ rejestracja jest bezpłatna, zapraszamy do zapisania się już teraz. Liczba miejsc ograniczona: https://www.sportmarketing.pl/webinar/

Udostępnij
Bartłomiej Stolarz

Bartłomiej Stolarz