Przedstawiamy ekspertów webinaru o koszulkach piłkarskich!
Już za dwa dni o godz. 10:00 spotykamy się online na webinarze „Biznes koszulek piłkarskich w Polsce”. Czas przedstawić komplet ekspertów na środowe spotkanie: Szymon Raniszewski, prawnik sportowy Prawnik sportowy, administratywista, naukowiec. Członek Najwyższej Komisji Odwoławczej PZPN, przewodniczący Komisji Odwoławczej K-PZPN, sekretarz zarządu Towarzystwa Sieci Naukowej Prawa Sportowego. Współpracuje z FIFA, UEFA, PZPN jako Team […]
Już za dwa dni o godz. 10:00 spotykamy się online na webinarze „Biznes koszulek piłkarskich w Polsce”. Czas przedstawić komplet ekspertów na środowe spotkanie:
Szymon Raniszewski, prawnik sportowy
Prawnik sportowy, administratywista, naukowiec. Członek Najwyższej Komisji Odwoławczej PZPN, przewodniczący Komisji Odwoławczej K-PZPN, sekretarz zarządu Towarzystwa Sieci Naukowej Prawa Sportowego. Współpracuje z FIFA, UEFA, PZPN jako Team Liaison Officer.
Damian Filipowski, redaktor naczelny TheSport.pl
Redaktor naczelny platformy TheSport.pl oraz Sport Consultant w Publicon i Publicon Sport, wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Piłki Nożnej. Z mediami sportowymi związany od 2003 roku. Współpracuje m.in. z najlepszym polskim triathlonistą Robertem Wilkowieckim, obecnie czołowym kierowcą serii ADAC TCR Germany Szymonem Ładniakiem czy Oskarem Kwiatkowskim, reprezentantem Polski w Snowboardzie.
Piotr Borkowski, właściciel KLASYKA.STORE
Marketer związany z branżą bukmacherską, przedsiębiorca i dziennikarz sportowy z doświadczeniem w najbardziej poczytnych mediach, jak TVP Sport czy Weszło. Właściciel jednego z pierwszych w Polsce sklepów z retro koszulkami piłkarskimi – KLASYKA.STORE.
Kuba Malicki, autor polskielogo.net
Projektant graficzny, bloger. Specjalizuje się w tworzeniu znaków graficznych oraz systemów identyfikacji wizualnej. Współpracuje z firmami oraz organizacjami sportowymi z Polski, Wielkiej Brytanii, Włoch, Singapuru i Danii, m.in. z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Lechem Poznań, FC Midtjylland, WTS Sparta Wrocław, a także PGNiG Superligą. Autor ponad 200 znaków sportowych. Popularyzator wiedzy o projektowaniu graficznym oraz emblematach sportowych.
Czy kluby zyskują na sprzedaży koszulek?
Wraz z ekspertami postaramy się znaleźć odpowiedzi na liczne pytania dotyczące koszulkowego biznesu. Podczas spotkania dodatkowo przewidziana jest sesja pytań i odpowiedzi na pytania użytkowników. Spotkanie poprowadzi Bartłomiej Stolarz, marketing manager w Shark Agency. Spotkanie przewidziane jest w formule 4 prelegentów + moderator.
Ponieważ rejestracja jest bezpłatna, zapraszamy do zapisania się już teraz. Liczba miejsc ograniczona: https://www.sportmarketing.pl/webinar/