14.09.2022 18:56

„Emocje, które pobudzą każdego” Mroczny materiał promocyjny Legii Warszawa

Już w przyszłym tygodniu startuje nowy sezon Energa Basket Ligi. Koszykarze Legii Warszawa rozpoczną go jako aktualni wicemistrzowie kraju. Dział marketingowy "Wojskowych" przygotował z tej okazji wyjątkowo mroczny materiał, w którym zapewnia, że w obecnym sezonie emocji także nie zabraknie. 

Udostępnij
„Emocje, które pobudzą każdego” Mroczny materiał promocyjny Legii Warszawa

Nowy sezon, wielkie emocje

„Emocje, które pobudzą każdego” to tytuł materiału promocyjnego, który ukazał się w środę w mediach społecznościowych koszykarskiej drużyny Legii Warszawa. W ten sposób klub postanowił zaprosić swoich kibiców na najbliższe domowe spotkania wicemistrzów Polski, którzy już 29 września zmierzą się na Torwarze ze Śląskiem Wrocław – aktualnym mistrzem kraju, a trzy dni później zagrają z Hapoelem Holon w fazie grupowej koszykarskiej Ligi Mistrzów.

Sam materiał zdecydowanie wyróżnia się swoim klimatem, jakością wykonania i bardzo dosłownym potraktowaniem słów dotyczących emocji, które mają pobudzić każdego.

Idealny moment

Odpowiedzialny za marketing warszawskiej drużyny, Marcin Gacoń, zdradza nam, że pomysł na materiał w tym klimacie narodził się już kilka lat temu, a początek nowego sezonu przyniósł dogodną okazję do jego realizacji: – Na ten pomysł wpadliśmy już kilka lat temu, ale wówczas nie było nie było za bardzo ani klimatu, ani okazji, żeby wcielić go w życie. Teraz, ze względu finał poprzedniego sezonu i emocje, które, tak jak zostało wspomniane w materiale, poruszały nawet najbardziej „zasiedziałych” kibiców, nadarzył się doskonały moment, by ten pomysł urzeczywistnić – mówi Gacoń.

– Jeszcze zanim przystąpiliśmy do realizacji tego filmu, pokazywaliśmy scenariusz do niego wielu osobom, z którymi chcieliśmy współpracować i każdy był nim zachwycony. Nie chcę, żeby to zabrzmiało nieskromnie, ale po prostu wiedzieliśmy, że to jest bardzo ciekawy pomysł i jeśli wszystko uda nam się odpowiednio przygotować to wyjdzie to naprawdę dobrze. Pojawiły się pozytywne opinie, które bardzo cieszą i jesteśmy zadowoleni, że tak jest, bo dla nas realizacja tego materiału też była dużą frajdą – dodaje.

 

Udostępnij
Mateusz Mazur

Mateusz Mazur