„Emocje, które pobudzą każdego” Mroczny materiał promocyjny Legii Warszawa
Już w przyszłym tygodniu startuje nowy sezon Energa Basket Ligi. Koszykarze Legii Warszawa rozpoczną go jako aktualni wicemistrzowie kraju. Dział marketingowy "Wojskowych" przygotował z tej okazji wyjątkowo mroczny materiał, w którym zapewnia, że w obecnym sezonie emocji także nie zabraknie.
Nowy sezon, wielkie emocje
„Emocje, które pobudzą każdego” to tytuł materiału promocyjnego, który ukazał się w środę w mediach społecznościowych koszykarskiej drużyny Legii Warszawa. W ten sposób klub postanowił zaprosić swoich kibiców na najbliższe domowe spotkania wicemistrzów Polski, którzy już 29 września zmierzą się na Torwarze ze Śląskiem Wrocław – aktualnym mistrzem kraju, a trzy dni później zagrają z Hapoelem Holon w fazie grupowej koszykarskiej Ligi Mistrzów.
Sam materiał zdecydowanie wyróżnia się swoim klimatem, jakością wykonania i bardzo dosłownym potraktowaniem słów dotyczących emocji, które mają pobudzić każdego.
Idealny moment
Odpowiedzialny za marketing warszawskiej drużyny, Marcin Gacoń, zdradza nam, że pomysł na materiał w tym klimacie narodził się już kilka lat temu, a początek nowego sezonu przyniósł dogodną okazję do jego realizacji: – Na ten pomysł wpadliśmy już kilka lat temu, ale wówczas nie było nie było za bardzo ani klimatu, ani okazji, żeby wcielić go w życie. Teraz, ze względu finał poprzedniego sezonu i emocje, które, tak jak zostało wspomniane w materiale, poruszały nawet najbardziej „zasiedziałych” kibiców, nadarzył się doskonały moment, by ten pomysł urzeczywistnić – mówi Gacoń.
– Jeszcze zanim przystąpiliśmy do realizacji tego filmu, pokazywaliśmy scenariusz do niego wielu osobom, z którymi chcieliśmy współpracować i każdy był nim zachwycony. Nie chcę, żeby to zabrzmiało nieskromnie, ale po prostu wiedzieliśmy, że to jest bardzo ciekawy pomysł i jeśli wszystko uda nam się odpowiednio przygotować to wyjdzie to naprawdę dobrze. Pojawiły się pozytywne opinie, które bardzo cieszą i jesteśmy zadowoleni, że tak jest, bo dla nas realizacja tego materiału też była dużą frajdą – dodaje.