02.09.2022 16:44

Biegasz, jeździsz, pomagasz! Startuje kolejny #RakReaton wspierany przez Fundację Lotto

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Z tego względu, przy wsparciu, należącej do Totalizatora Sportowego, Fundacji Lotto im. Haliny Konopackiej, wystartowała właśnie trzecia edycja wyjątkowego projektu – #RakReaton. Wrześniowa edycja RakReatonu jest zarazem częścią Kampanii Złotej Wstążki, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę wsparcia psychospołecznego dzieci dotkniętych chorobą nowotworową, a także ich rodzin. […]

Udostępnij
Biegasz, jeździsz, pomagasz! Startuje kolejny #RakReaton wspierany przez Fundację Lotto

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Z tego względu, przy wsparciu, należącej do Totalizatora Sportowego, Fundacji Lotto im. Haliny Konopackiej, wystartowała właśnie trzecia edycja wyjątkowego projektu – #RakReaton.

Wrześniowa edycja RakReatonu jest zarazem częścią Kampanii Złotej Wstążki, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę wsparcia psychospołecznego dzieci dotkniętych chorobą nowotworową, a także ich rodzin. Organizatorzy wydarzenia wzywają do wspólnego pokonania miliona kilometrów, a partnerzy akcji, czyli Fundacja Lotto oraz Grupa Impel zadeklarowali przekazanie 120 tysięcy złotych na rzecz dzieci chorych na nowotwory.

Bądź aktywny i pomagaj

– Przez cały miesiąc można biegać lub jeździć na rowerze i wspólnie zbierać kilometry pomagając dzieciom z chorobą nowotworową. Połączmy swoje siły, by zebrać milion kilometrów, a dzięki temu Fundacja Na Ratunek przekaże 120 tyś. zł na wsparcie psychospołeczne dzieci. Wyzwanie może podjąć każdy, zatem mobilizujemy się wzajemnie i zbierajmy kilometry w szczytnym celu – apeluje Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Totalizatora Sportowego, Aida Bella.

Organizatorzy rzucają także wyzwanie firmom i zaprasza je do udziału w trzeciej edycji RakReatonu i przedstawiają wydarzenie jako świetną okazję do integracji zespołu. Akcja to także świetna okazja do promowania swojej marki i budowania wizerunku wśród interesariuszy. O szczegółach przeczytać można na stronie naratunek.org.

Udostępnij
Mateusz Mazur

Mateusz Mazur