Wisła Płock przenosi nas do początku XXI wieku. Kolejna świetna produkcja „Nafciarzy”!
Nie ma raczej w Polsce klubu, który mógłby równać się z działaniami marketingowymi Wisły Płock. Zespół "Nafciarzy" w ostatnim czasie przygotował specjalny materiał wideo, nawiązując do "Sensacji XXI wieku". Teraz lider PKO BP Ekstraklasy przygotował materiał wideo, który pozwala nam cofnąć się w czasie.
Świetne pomysły Wisły Płock
Materiał wideo w stylu „Sensacje XXI wieku”, nawiązujący do startu ligi. Promowanie wyprzedaży koszulek w stylu słynnej reklamy Shopee. Do tego ogłoszenie transferu, wykorzystując kultową grę komputerową Heroes of Might and Magic III. To tylko kilka pomysłów, jakie pojawiły się w mediach społecznościowych Wisły Płock w ostatnich miesiącach.
Aktualny lider PKO BP Ekstraklasy przoduje nie tylko na boisku, ale również poza nim. Mowa konkretnie o działaniach marketingowych, które bez wątpienia są na najwyższym poziomie.
Przenosimy się do początku XXI wieku
Tym razem Wisła Płock przygotował materiał wideo, zapowiadający nieco najbliższe spotkanie z Koroną Kielce. W tym przypadku najistotniejszy nie jest rywal, a sam pomysł. Ekipa „Nafciarzy” postanowiła przygotować filmik w stylu początku XXI wieku.
W materiale pojawia się słynny komunikator gadu-gadu, który niedawno obchodził 22. urodziny. Ponadto pojawił się program Winamp do odtwarzania muzyki, gazeta Bravo Sport, zgrywane płyty i wiele innych przedmiotów kojarzonych z początkiem XXI wieku.