Anna Lutek dyrektorem ds. sponsoringu w PZU
Anna Lutek została dyrektorem ds. sponsoringu w PZU. Pod koniec maja zakończyła swoją pracę w Enei, gdzie pełniła funkcję dyrektora Departamentu Public Relations i Komunikacji.
Liczne projekty
W trakcie pracy w Enei, Anna Lutek skupiała dużą uwagę na projektach społecznych, takich jak “Bałtyk dla Pokoleń”, “Ogarnij Hejt”, „Szyjemy Sport na Miarę z Eneą” czy “Enea Akademia Sportu”. W wywiadzie dla Sportmarketing.pl, który ukazał się pod koniec maja tego roku, Anna Lutek opowiedziała o swojej pracy w Enei oraz projektach realizowanych przez polskie przedsiębiorstwo.
Nowy rozdział
Za pośrednictwem platformy Linkedin, Anna Lutek poinformowała, iż pod koniec maja zakończyła pracę w Enei, natomiast od 1 sierpnia pełni funkcję dyrektora ds. sponsoringu w PZU:
31 maja był moim ostatni dniem w Enei. Dwa lata minęły jak z bicza strzelił. Zarządzanie departamentem PR i Komunikacji polegało na nadzorze nad pięcioma biurami. Temat rzeka, niekończące się zadania, częste delegacje, sporadyczne „pożary” ale też dobry zespół zaangażowanych ludzi, nowe dla spółki działania będące i dla mnie wyzwaniem. W skrócie – wartościowy czas, który zapamiętam na długo.
Poza kwestiami korporacyjnymi i środowiskowymi, duży akcent w komunikacji kładliśmy na sport i promocję zdrowego trybu życia. Enea, nie największa firma, była jednym z największych sponsorów polskiego sportu obok takich tuzów, jak PKN ORLEN S.A. czy Totalizator Sportowy.
Ten silny ładunek energetyczny zabieram do nowej firmy, w której powierzono mi funkcję dyrektora ds. sponsoringu. Od 1 sierpnia pracuję dla jednej z największych i najstarszych polskich firm (naprawdę czuję ogromny respekt) – PZU.
Przypomnijmy, że Anna Lutek dwukrotnie znalazła się w rankingu TOP 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet Polskiego Sportu organizowanego przez portal Sport Marketing wraz ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska, zajmując 14. miejsce w 2021 roku oraz 10. miejsce w 2022 roku.