Wisła Płock znów podbija social media. „Nafciarze” prezentują „Sensacje XXI wieku”
Początek sezonu 2022/23 to dla Wisły Płock wyjątkowy okres. Płocczanie pozostają niedoścignieni zarówno w ligowej tabeli, jak i w swoich poczynaniach marketingowych. We wtorek w social mediach „Nafciarzy” pojawił się materiał nawiązujący do programu Bogusława Wołoszańskiego – „Sensacje XX wieku” Wisła Płock raz po raz udowadnia, że znakomicie odnajduje się w świecie mediów społecznościowych. Lista […]
Początek sezonu 2022/23 to dla Wisły Płock wyjątkowy okres. Płocczanie pozostają niedoścignieni zarówno w ligowej tabeli, jak i w swoich poczynaniach marketingowych. We wtorek w social mediach „Nafciarzy” pojawił się materiał nawiązujący do programu Bogusława Wołoszańskiego – „Sensacje XX wieku”
Wisła Płock raz po raz udowadnia, że znakomicie odnajduje się w świecie mediów społecznościowych. Lista oryginalnych i wyróżniających się materiałów promocyjnych, które ukazały się w social mediach i przykuły uwagę internautów jest długa.
- Piotr Tomasik w GTA
- Jakub Rzeźniczak jako James Bond
- Dawid Kocyła za kierownicą
- Trener Pavol Stano werbujący piłkarzy w grze Heroes
- Powrót Piotra Tomasika do GTA
- Reklama w stylu Shopee
To tylko część materiałów, którymi zachwycaliśmy się w kilkunastu ostatnich miesiącach. Teraz do tej listy dodać należy „Sensacje XXI wieku”, czyli wideo, które podbiło media społecznościowe w zaledwie 2 godziny.
Wisła Płock nawiązuje w nim do programu Bogusława Wołoszańskiego – „Sensacje XXI wieku” i z zacięciem znanego polskiego popularyzatora historii opisuje losy zespołu Pavola Stano w pierwszych kolejkach sezonu 2022/23.
Cały materiał obejrzeć można klikając w grafikę poniżej