MLB otwiera się na współprace z markami CBD
Największa amerykańska liga baseballu - MLS podjęła decyzję o zezwoleniu drużynom z tych rozgrywek na podpisywanie umów sponsorskich z markami kannabidiolu (CBD).
Współprace z markami CBD
Biorąc pod uwagę ligi oraz rozgrywki sportowe w Stanach Zjednoczonych, do tej pory tylko Ultimate Fighting Championship, czyli UFC zdecydowało się na rozpoczęcie współpracy z markami CBD. Najpopularniejsza organizacja MMA zakończyła w marcu 2021 roku pięcioletnią umowę z Love Hemp.
Partnerstwo miało charakter globalny.
MLB otwiera się na nową współpracę
Przedstawiciele Major League Baseball (MLB) poinformowali drużyny o wyrażeniu zgody na współprace z markami CBD. Partnerstwa będą jednak zatwierdzone w momencie, gdy firma związana z kannabidiolem potwierdzi certyfikat wydawany przez National Sanitation Foundation (NSF). Ponadto produkty tej firmy nie mogą mieć psychoaktywnego poziomu THC.
Z markami CBD związani są lub byli również sami sportowcy. Na liście są: golfista Bubba Watson, piłkarka Megan Rapinoe czy była gwiazda NFL Rob Gronkowski.