Kontrowersje wokół Czesława Michniewicza. Sponsorzy kadry proszą PZPN o wyjaśnienia
Mistrzostwa świata w Katarze coraz bliżej, a kontrowersje wokół osoby selekcjonera reprezentacji Polski nie cichną. O wyjaśnienia związane z publikacja Szymona Jadczaka, dotyczącą powiązań Czesława Michniewicza z szefem mafii piłkarskiej, poprosił PZPN sponsor kadry – firma InPost. – Ideą współpracy InPostu z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest wsparcie rozwoju reprezentacji, dlatego zdecydowaliśmy się zostać jej […]
Mistrzostwa świata w Katarze coraz bliżej, a kontrowersje wokół osoby selekcjonera reprezentacji Polski nie cichną. O wyjaśnienia związane z publikacja Szymona Jadczaka, dotyczącą powiązań Czesława Michniewicza z szefem mafii piłkarskiej, poprosił PZPN sponsor kadry – firma InPost.
– Ideą współpracy InPostu z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest wsparcie rozwoju reprezentacji, dlatego zdecydowaliśmy się zostać jej strategicznym sponsorem. Nie współpracujemy jednak z osobami zatrudnianymi przez związek. Naszym zdaniem na pytania dotyczące własnych współpracowników powinny odpowiedzieć osoby odpowiadające bezpośrednio za komunikację w PZPN. Co jednak nie oznacza, że ta sytuacja nas nie niepokoi, dlatego poprosiliśmy PZPN o zajęcie stanowiska w tej sprawie – czytamy w oświadczeniu, które mediom przekazał rzecznik firmy InPost, Wojciech Kądziołka.
Sponsorzy otrzymali odpowiedź
Serwis Interia donosi ponadto, że sponsorzy reprezentacji Polski, którzy zwrócili się do Polskiego Związku Piłki Nożnej z prośbą o wyjaśnienia, takowe otrzymali. Taką informacje przekazał mediom rzecznik prasowy kadry – Jakub Kwiatkowski. Wciąż nie wiemy jednak, czy treść wyjaśnień zostanie prędzej czy później przekazana do opinii publicznej.
Przypomnijmy, że InPost dołączył do grona sponsorów reprezentacji Polski na przełomie maja i czerwca. Z tytułu umowy podpisanej z polskim operatorem logistycznym, PZPN zarabiać ma około 10 milionów rocznie, przez najbliższe cztery lata.