Za nami II edycja Sport For Brands
Po raz kolejny Stowarzyszenie Sport Biznes Polska zorganizowało święto branży sportu i biznesu sportowego, które zgromadziło w jednym miejscu kilkuset przedstawicieli środowiska. Tym razem Organizatorzy na miejsce spotkania wybrali stolicę Dolnego Śląska.
Sport For Brands to unikalne wydarzenie nie tylko dla SBP, ale również dla całego rynku biznesu sportowego. Głównym założeniem konferencji jest poszerzanie wiedzy na temat możliwości wykorzystania narzędzia, jakim jest sponsoring sportowy, a nie ma lepszego sposobu na naukę niż rozmowa z praktykami. Organizatorzy wydarzenia postawili na prezentację najciekawszych przykładów współprac z różnych obszarów rynku. Tym sposobem na scenie konferencji pojawili się zarówno przedstawiciele marek, jak i podmiotów sponsorowanych, którzy wspólnie odsłonili kulisy realizowanych projektów.
Aby w pełni pokazać wielowymiarowość sponsoringu sportowego, każde wystąpienie dotykało innego ujęcia, a w agendzie znalazły się zarówno przykłady wieloletnich partnerstw, jak i tych stosunkowo nowych. Uczestnicy Sport For Brands mieli, m.in. niepowtarzalną okazję po raz pierwszy wysłuchać case study współpracy Jeronimo Martins Polska i Polskiego Związku Piłki Nożnej, czy też długoterminowego zaangażowania marki w wydarzenie sportowe na przykładzie ENEA i IRONMAN. Z kolei Bartosz Malaka – PR & MARKETING EXECUTIVE w Superbet przedstawił studium przypadku turnieju szachowego Superbet Rapid & Blitz Poland, który zakończył się kilka dni wcześniej, a okazał się ogromnym sukcesem.
Każde wystąpienie zakończone było sesją Q&A, w czasie której zgromadzeni goście mieli możliwość doprecyzowania interesujących ich kwestii. Wśród ekspertów udzielających odpowiedzi znalazł się, chociażby sam Kazimierz Wierzbicki – właściciel marki TREFL, która od wielu lat wspiera sport dzieci i młodzieży.
– Konferencja Sport For Brands to istotny element działalności naszego Stowarzyszenia. Zależało nam na stworzeniu wydarzenia, które przekaże praktyczną wiedzę, a przede wszystkim zainspiruje naszych gości. To również kolejna okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów i podjęcia współprac, których efekty mamy nadzieję oglądać w przyszłości. – mówi Klaudia Czarniecka, Manager ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Sport Biznes Polska.
Sport For Brands to drugie wydarzenie branżowe organizowane przez Stowarzyszenie SBP w tym roku, ale również nie ostatnie. Już jesienią przedstawiciele środowiska sportowego będą mieli okazję spotkać się ponownie podczas IV edycji Kongresu Sport Biznes Polska.
Informacja prasowa