Platforma Sportigio pozyskała nowych inwestorów
Zajmująca się dostarczaniem platformy digitalowej dla klubów, lig i federacji sportowych firma Sportigio pozyskała nowych inwestorów: Zbigniewa Jagiełłę, który przez lata zarządzał bankiem PKO BP oraz fundusz WP2 Investments. W spółkę zaangażowane jest również Verestro prowadzone przez Krzysztofa Drzyzgę.
Projekt Sportigio
Dla każdego klubu sportowego niezwykle ważną rolę od zawsze odgrywa dzień meczowy, w którym kibice kupują bilety, gadżety związane z drużyną czy korzystają z usług dostępnych na stadionie, jak chociażby gastronomia. Obecnie zespoły muszą także zwracać uwagę na okres międzymeczowy.
Sportigo skupia się na wsparciu klubów w skutecznym zaangażowaniu kibiców przez cały sezon, o czym mówi Marcin Zwierzychowski, założyciel i COO Sportigio – Tradycyjnie przyjęło mówić się o dniach meczowych i niemeczowych. Sportigio zmienia tę filozofię i wspiera kluby w skutecznym angażowaniu kibiców przez cały sezon. Naszą misją jest pomoc w trudnym okresie, kiedy sport konkuruje o czas wolny kibica z social mediami, grami komputerowymi i platformami streamingowym takimi jak Netflix. Bez ciekawych form angażowania i obecności w smartfonie, sport w obecnej odsłonie nie ma szans przetrwać najbliższych lat.
Nowi inwestorzy Sportigio
Spółka pozyskała właśnie nowych inwestorów, a konkretniej Zbigniewa Jagiełłę, fundusz WP2 Investments, a także Verestro. W takich słowach o zaangażowaniu w rozwój Sportigio mówi Zbigniew Jagiełło – „Cyfryzuj albo zgiń” – to hasło rzucone przeze mnie w kierunku sektora bankowego ładnych parę lat temu, jest obecnie bardzo aktualne w stosunku do wydarzeń sportowych. Oferta Sportigio idealnie wpisuje się w potrzeby klubów różnych dyscyplin sportowych, na wszystkich szczeblach rozgrywek.
O Sportigio wypowiedział się również Wojciech Pysiewicz, założyciel WP2 Investments – Marketing sportowy to wciąż bardzo niedoceniany segment działań promocyjno-sprzedażowych, zdominowany w naszym kraju przez państwowe firmy. Usługi oferowane klubom przez platformę Sportigio dostarczają klubom pierwszą tego typu platformę, dzięki której z jednej strony można skutecznie prowadzić działania kierowane do kibiców i budować aktywną społeczność wokół klubów, a z drugiej umożliwiając skuteczną monetyzację działań dzięki współpracy ze sponsorami i firmami promującymi się przez sport.
W takich słowach współprace ze Sportigio skomentował natomiast Krzysztof Drzyzga, CEO i założyciel Verestro – Zdecydowaliśmy się zwiększyć stopień współpracy ze Sportigio, gdyż widzimy potencjał w platformie produktowej w obszarze sportu, eSportu i rozwiązaniach biznesowych dla firm. Nowe produkty Sportigio, takie jak tokeny, bilety, eShop doskonale uzupełniają portfolio produktowe Verestro, a kluby sportowe i eSportowe zwiększają możliwości cross-sellingu produktów Verestro w Polsce i globalnie