Ekstraklasa i STIHL z oryginalną akcją promocyjną na stadionach [WIDEO]
Dwa hitowe mecze ostatniej kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy rozpoczęły się w nietypowy sposób – piłki, którymi zagrały drużyny w Poznaniu i w Krakowie, zostały wwiezione na murawę przez kosiarkę STIHL. To pierwsza tego typu akcja promocyjna w europejskiej lidze piłkarskiej.
Na 28. kolejkę PKO Bank Polski Ekstraklasy przypadły dwa klasyki: Lech Poznań podjął Legię Warszawa, a Wisła Kraków zmierzyła się na swoim terenie z Górnikiem Zabrze. Piłkę na każdy z tych meczów dostarczyła nowoczesna kosiarka robot koszący iMOW firmy STIHL – partnera Ekstraklasy. Zdalnie sterowane urządzenie wjechało na środek boiska, gdzie Mikael Ishak i Lukas Podolski przekazywali piłki sędziom głównym.
To pierwsza tego typu akcja na ligowych boiskach piłkarskich w Europie. Dotychczas podobne pojazdy dostarczały piłkę sędziemu w kluczowych spotkaniach rozgrywek reprezentacyjnych – przed pierwszym meczem Mistrzostw Europy 2020 oraz przed finałem Ligi Narodów w 2021 roku.
STIHL to oficjalny partner PKO Bank Polski Ekstraklasy od sezonu 2019/20. W ramach kontraktu logo STIHL eksponowane jest w trakcie transmisji na grafikach telewizyjnych oraz na elementach reklamowych podczas wszystkich meczów na ligowych stadionach.
Informacja prasowa