21.03.2022 13:11

BETFAN sponsorem ciszy w Canal+

BETFAN, polski legalny bukmacher, zrezygnował z tradycyjnych spotów sponsorskich nadawanych dotąd w telewizji. Zamiast nich pojawiają się plansze, na których BETFAN oraz Pudzian, zapraszają na chwilę ciszy i oddech od reklam innych bukmacherów. Plansze można zobaczyć na różnych antenach Canal+.

BETFAN sponsorem ciszy w Canal+
Spoty sponsorskie i reklamowe BETFAN pojawiały się dotąd w blokach między spotami innych bukmacherów. Teraz BETFAN postanowił zupełnie zmienić formułę i wideo zastąpił planszami emitowanymi bez dźwięku. Plansze pokazywane są na Canal+Sport, Canal+Sport2 oraz nSport+.

 – Komunikacja sponsoringowo-reklamowa bukmacherów prezentowana jest w telewizji często jako kilkuminutowy ciąg spotów. Postanowiliśmy wyłamać się z tego nurtu i pójść pod prąd, testując nowe podejście, które pozwoli nam wyróżnić się z obecnego schematu. Proponujemy więc widzom, w jak zwykle dla nas żartobliwej formie, 15-sekundowy przerywnik. Na chwilę ciszy i wytchnienia zapraszamy wraz z Pudzianem, czyli dobrze znanym wszystkim Mariuszem Pudzianowskim, naszym ambasadorem, partnerem i sportowym mistrzem oraz właścicielem konia wyścigowego Betfana – wyjaśnia Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Plansze BETFAN widzowie anten Canal+ będą mogli zobaczyć przez co najmniej dwa tygodnie przy okazji najważniejszych wydarzeń sportowych transmitowanych przez stację. Za kreację i przygotowanie akcji odpowiada zespół marketingowy bukmachera.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing