Sieć barów szybkiej obsługi wykorzystała odejście Sousy w social media
Rezygnacja Paulo Sousy to najgorętszy temat ostatnich dni w mediach społecznościowych. Sieć barów szybkiej obsługi, firma North Fish, zdecydowała się wykorzystać grę słów w swoich kanałach social media, nawiązując do sytuacji portugalskiego selekcjonera reprezentacji Polski. U nas Sousów nie zabraknie Na facebookowym profilu firmy pojawiła się grafika w wymownym hasłem reklamującym ofertę sieci. Tekst na […]
Rezygnacja Paulo Sousy to najgorętszy temat ostatnich dni w mediach społecznościowych. Sieć barów szybkiej obsługi, firma North Fish, zdecydowała się wykorzystać grę słów w swoich kanałach social media, nawiązując do sytuacji portugalskiego selekcjonera reprezentacji Polski.
U nas Sousów nie zabraknie
Na facebookowym profilu firmy pojawiła się grafika w wymownym hasłem reklamującym ofertę sieci. Tekst na kreacji oraz „copy” w poście oczywiście nawiązują do nazwiska Paulo Sousy i jego sytuacji związanej z opuszczeniem polskiej kadry. Żartobliwy wpis spotkał się z ciepłym przyjęciem obserwujących, uzyskując większą liczbę reakcji i komentarzy niż poprzednie publikacje firmy.
Nie pierwszy Real Time Marketing z Sousą w roli głównej
Post firmy North Fish to nie pierwsza tego typu akcja związana z Portugalczykiem w roli głównej, ale wcześniejsze publikacje były raczej związane z jego przybyciem do Polski, a nie odejściem. Gdy selekcjoner podpisywał swoją umowę z PZPN-em aktywna była m.in. sieć sklepów Żabka. Czy zobaczymy więcej marketingowych inicjatyw związanych z odejściem Sousy? Temat wciąż jest gorący, ale jeśli firmy chcą go dobrze wykorzystać, to powinny przyspieszyć swoje działania.