Widzowie skarżą się na niską jakość transmisji. Polsat odsyła do nadawców sygnału
Za pośrednictwem platformy internetowej Polsat Box kibice śledzić mogą między innymi rozgrywki Ligi Mistrzów czy Fortuna I Ligi. W ostatnim czasie wielu klientów zgłasza jednak skargi dotyczące jakości realizacji spotkań drugiej klasy rozgrywkowej. Chodzi przede wszystkim o brak powtórek w kluczowych sytuacjach albo problemy z dźwiękiem. Polsat Box odniósł się do tych zarzutów na Twitterze. […]
Za pośrednictwem platformy internetowej Polsat Box kibice śledzić mogą między innymi rozgrywki Ligi Mistrzów czy Fortuna I Ligi. W ostatnim czasie wielu klientów zgłasza jednak skargi dotyczące jakości realizacji spotkań drugiej klasy rozgrywkowej. Chodzi przede wszystkim o brak powtórek w kluczowych sytuacjach albo problemy z dźwiękiem. Polsat Box odniósł się do tych zarzutów na Twitterze. Usłyszeliśmy, że Polsat, który jedynie udostępnia sygnał, nie jest odpowiedzialny za kłopoty techniczne, a klienci powinni kontaktować się bezpośrednio z nadawcą sygnału. Czy na pewno powinno to tak wyglądać?
Kto ponosi odpowiedzialność za jakość transmisji z meczów piłkarskich? Nadawca sygnału czy platforma, która ten sygnał udostępnia i pełni rolę pośrednika pomiędzy klientem a nadawcą. To pytanie zadało sobie wiele kibiców Widzewa, którzy zasygnalizowali, że poziom realizacji spotkania pomiędzy Sandecją Nowy Sącz i Widzewem Łódź, daleki jest od ideału. Na Twitterze zaroiło się od wpisów, w których widzowie narzekali, że nie dane było im zobaczyć powtórki sytuacji, w której podyktowany został rzut karny dla Sandecji, a ponadto, że przez dużą część spotkania występował problem z jakością dźwięku.
Sugerujemy skontaktować się z nadawcą
Oficjalne konto Polsat Box na Twitterze odniosło się do tych skarg. Klienci zostali poinformowanie, że Polsat Box nie jest nadawcą sygnału, a jedynie udostępnia transmisje konsumentom. Wielu kibiców zadało więc sobie pytanie, czy platforma, która oferuje swoim klientom pewien produkt, nie jest niejako współodpowiedzialna za jego jakość. W tym przypadku odpowiedzialność za problemy została w całości zrzucona na nadawcę, a klienci pozostawieni sami sobie.
Wystosowaliśmy zapytanie do rzecznika prasowego grupy Polsat Plus, dotyczące tego, w jakim zakresie platforma Polsat BOX jest odpowiedzialna za jakość usług znajdujących się w jej ofercie.
Czy są Państwo zdania, że platforma Polsat Box, jako pośrednik pomiędzy odbiorcą a nadawcą, nie ponosi choć części odpowiedzialności za ogólną jakość usługi znajdującej się w ofercie Polsat Box?
Niestety do tej pory nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi na zadane pytanie.