Wyniki oglądalności El Clasico
Wielki hit ligi hiszpańskiej za nami. Piłkarze Barcelony przegrali na własnym obiekcie z Realem Madryt 1:2. Jaką popularnością cieszył się ten mecz w naszym kraju? Poznaliśmy wyniki oglądalności "El Clasico", które przygotowała firma Nielsen.
Mocna oprawa
Prawa do transmisji ligi hiszpańskiej mają w naszym kraju dwaj nadawcy – Canal+ oraz Eleven Sports. Przed „El Clasico” mogliśmy zobaczyć kilkugodzinne studia, mnóstwo analiz i wywiadów. Niewiele piłkarskich pojedynków w ciągu roku może pochwalić się lepszą oprawą niż starcia Barcelony z Realem Madryt.
Wyniki oglądalności
Poznaliśmy wyniki oglądalności niedzielnego El Clasico, a za dane odpowiada firma Nielsen.
Znacznie więcej kibiców śledziło starcie Barcelony z Realem Madryt za pośrednictwem Eleven Sports. Mowa o różnicy wynoszącej ponad 100 tys. osób. Warto jednak pamiętać, że do przedstawionych statystyk nie włączają się transmisje za pośrednictwem internetu, co z roku na rok jest coraz popularniejsze.
Dodatkowo w niedzielne popołudnie byliśmy świadkami starcia Manchesteru United z Liverpoolem. Jak zasugerował Mariusz Wójcicki, mecz Premier League miał znacznie lepszą oglądalność w Canal+ niż „El Clasico”.