Emma Raducanu rozpoczęła współpracę z marką Tiffany
Sensacyjna zwyciężczyni tegorocznego US Open, Emma Raducanu, została nową ambasadorką marki Tiffany. 18-letnia tenisistka ogłosiła tę informację za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych.
„Jestem bardzo szczęśliwa i zaszczycona, że dołączam do kultowej rodziny Tiffany” – napisała Raducanu na swoim Twitterze oraz na Instagramie.
Młoda tenisistka nosiła biżuterię znanej amerykańskiej marki już w trakcie trwania jej wielkiej przygody z tegorocznym US Open, która rozpoczęła się dla niej na etapie eliminacji i sensacyjnie skończyła zwycięstwem w finale.
Raducanu już jest gwiazdą
Nieoczekiwany sukces 18-letniej Brytyjki w wielkoszlemowym US Open sprawił, że szybko stała się ona gwiazdą światowego formatu.
W ekspresowym tempie wzrosła również jej popularność. Po wygranej na kortach Flushing Meadows profil Raducanu na Intsagramie w bardzo krótkim czasie przebił granicę miliona obserwujących, a aktualnie ma ona już na nim dwa razy więcej fanów. Na Twitterze 18-latkę obserwuje z kolei ponad 595 tysięcy osób.
Zdaniem ekspertów Emma Raducanu to już w tym momencie tzw. „million dollar brand”, wobec czego może liczyć na kontrakty reklamowe z najwyższej półki.