Grzegorz Stańczuk został dyrektorem marketingu i sponsoringu PZPN
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował w czwartkowe popołudnie, iż dyrektorem odpowiadającym za marketing oraz sponsoring federacji został Grzegorz Stańczuk.
Spore doświadczenie
Grzegorz Stańczuk to absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, który ukończył także studia podyplomowe z zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Nowy dyrektor odpowiedzialny za marketing i sponsoring federacji może pochwalić się sporym doświadczeniem zawodowym.
Mowa bowiem o czteroletniej pracy w spółce Ekstraklasa SA, gdzie pełnił rolę zastępcy dyrektora ds. sponsoringu. Grzegorz Stańczuk odpowiadał m.in. za obsługę kluczowych partnerów biznesowych, takich jak PKO Bank Polski, Totalizator Sportowy, Orlen czy Stihl.
W 2019 roku Grzegorz Stańczuk objął funkcję prezesa zarządu klubu Arka Gdynia. Nowy dyrektor marketingu i sponsoringu PZPN ma za sobą także kilka lat pracy w największych agencjach public relations, które współpracowały m.in. z Louis Vuitton, Moet Hennessy czy Samsung.
To kolejna zmiana w Polskim Związku Piłki Nożnej, która ma miejsce za kadencji nowego prezesa – Cezarego Kuleszy.
fot. Arka Gdynia