Ogromny wzrost popularności Raducanu
W minioną sobotę zakończyły się ostatnie wielkoszlemowe rozgrywki w tym roku czyli US Open. Sensacyjną zwyciężczynią kobiecych zmagań została Emma Raducanu. Poza niewątpliwym sukcesem na korcie Brytyjka zyskała ogromny rozgłos i popularność, która może przerodzić się w wielomilionowe kontrakty reklamowe.
Emma Raducanu znajduje się od pewnego czasu na ustach wszystkich fanów tenisa. Nic jednak w tym dziwnego – 18-latka osiągnęła ogromny sukces w jednym z czterech turniejów wielkoszlemowych – US Open. Osiągnięcie jest tym większe, gdyż brytyjska tenisistka musiała przebrnąć przez wszystkie rundy eliminacyjne rozprawiając się bez problemów ze wszystkimi rywalkami. Biorąc pod uwagę cały turniej zawodniczka wygrała dziesięć meczów z rzędu w stosunku 2:0.
Wzrost popularności
Tak gigantyczny sukces musiał odbić się szerokim echem w różnego rodzaju mediach, w tym mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich 24 godzin profil Raducanu na Instagramie niemal podwoił liczbę obserwujących – z 700000 na ponad 1200000. Wzrost popularności musi przełożyć się także na wielomilionowe kontrakty reklamowe. Eksperci już teraz przewidują, że Brytyjka stała się tzw. „million dollar brand”.