23.08.2021 18:28

Gol z Ekstraklasy hitem w zagranicznych mediach

To nic nowego, bo zdarzało się w przeszłości, że zachodnie kanały informacyjne korzystały z materiałów z naszych rodzimych boisk. Jednak rzadko się zdarza, że akcja, która zachwyca takie kanały, jak ten oficjalny FIFA lub ESPN, to piękny gol. Nie ma co się oszukiwać, najczęściej Ekstraklasa daje o sobie znać w kontekście humorystycznym. Taniec Yawy Yeboaha […]

Gol z Ekstraklasy hitem w zagranicznych mediach

To nic nowego, bo zdarzało się w przeszłości, że zachodnie kanały informacyjne korzystały z materiałów z naszych rodzimych boisk. Jednak rzadko się zdarza, że akcja, która zachwyca takie kanały, jak ten oficjalny FIFA lub ESPN, to piękny gol. Nie ma co się oszukiwać, najczęściej Ekstraklasa daje o sobie znać w kontekście humorystycznym.

Taniec Yawy Yeboaha

Jeżeli jeszcze nie widzieliście gola Ghanijczyka, to spieszymy Wam z pomocą, podając tweeta kanału ESPN.

Nie dziwne, że taniec piłkarza Wisły Kraków w polu karnym Górnika Łęczna, znalazł poklask nie tylko w ghanijskich i polskich mediach. Jest całkiem prawdopodobne, że ta akcja w połączeniu ze statystykami piłkarza (3 gole w 5 meczach) może sprawić, że cena za piłkarza może drastycznie wzrosnąć. Historia zna wiele przypadków, w których takie nagrania okazywały się kluczowe w niektórych transakcjach (oczywiście, nie należy pochwalać takich modelów biznesowych).

Ekstraklasa da się lubić

To kolejny przypadek, kiedy Ekstraklasa w tym sezonie mogła przynieść dumę. Należałoby chociaż przypomnieć transfer Lukasa Podolskiego, czy chociażby niedawny powrót Kamila Grosickiego. Kanały social mediów niektórych z naszych rodzimych klubów pokazują również, że marketingowo Ekstraklasa coraz lepiej sobie radzi i pora, żeby to przekuło się na boiskową jakość.

 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing