„Fortuna – tak dla sportu”, w nowej kampanii bukmachera
Wystartowała nowa kampania reklamowa Fortuny. Bukmacher przygotował serię spotów video do telewizji i internetu, które pokazują, że sport i emocje przez niego wywoływane stały się już nieodłącznym elementem naszego życia.
– Ubiegłoroczną kampanią udało nam się wyznaczyć pewien trend w komunikacji branży, dlatego teraz zdecydowaliśmy się rozwinąć koncept zbudowany wokół ukazywania różnego rodzaju sportowych emocji. Wciąż chcemy przy tym podkreślać, że zakłady bukmacherskie to nie tylko zajęcie dla prawdziwych pasjonatów i ekspertów, ale też forma rozrywki, która gdzieś przy okazji może towarzyszyć przeżywaniu większych i mniejszych wydarzeń sportowych. Ilu kibiców, tyle sposobów wyrażania siebie poprzez sport. Podobnie jest w przypadku zakładów bukmacherskich. Znawcy wchodzą głęboko w statystyki, inni liczą się ze zdaniem znajomego, który śledzi daną ligę, a większość gra po prostu dla sportu, dla chwili dodatkowych emocji – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
W nadchodzących tygodniach w stacjach telewizyjnych i Internecie będzie wyświetlana pierwsza odsłona najnowszej kampanii Fortuny. Emisja trzydziestosekundowego spotu i piętnastosekundowych skrótów zaplanowana jest w kanałach sportowych i rozrywkowych, sekcjach sportowych największych portali internetowych oraz przez social media i reklamy RTB.
Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spoty produkcji Watchout Studio wyreżyserował Kuba Michalczuk, a autorem zdjęć jest Michał Englert.