Ekstraklasa wyznacza trendy? Real Betis wziął przykład z Wisły Płock
Real Betis podbił Twittera materiałem wideo, w którym ogłasza transfer nowego piłkarza. Dla polskich kibiców motyw wykorzystany przez hiszpański klub może okazać się dziwnie znajomy.
Choć co jakiś czas przekonujemy się, że jeśli chodzi o poziom piłkarski, to nasza rodzima Ekstraklasa raczej nie stoi na najwyższym poziomie, okazuje się, że pod względem marketingu nie mamy się czego wstydzić. Przekonać się mogli o tym wszyscy, którzy natrafili na materiał Realu Betis, w którym hiszpański klub informuje o transferze Germana Pezzelli.
Piłkarz z GTA
Chodzi o krótki filmik, który pojawił się na oficjalnym Twitterze klubu. Widzimy na nim nowego piłkarza Betisu, który przemierza uliczki wokół stadionu, klubowe korytarze, by w końcu trafić na murawę Estadio Benito Villamarín, gdzie hiszpańska drużyna rozgrywa swoje mecze. Wszystko to zrealizowane zostało w stylistyce wyjętej rodem z gry Grand Theft Auto.
Kibice na całym świecie nie kryją zachwytów nad sposobem, w jaki klub ogłosił nowy transfer. Dla polskich fanów motyw ten może się jednak wydać znajomy. Otóż w maju tego roku Wisła Płock w podobny sposób zakomunikowała przedłużenie kontraktu z Piotrem Tomasikiem.
Pozostaje mieć nadzieję, że to nie koniec kapitalnych pomysłów marketingowych klubów z Ekstraklasy i w przyszłości inne europejskie marki będą miały okazję wzorować się na pomysłach z naszej rodzimej ligi.
fot. Real Betis Balompie Twitter