19.08.2021 15:21

Program jesiennej edycji Kongresu Sport Biznes Polska

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska ma przyjemność przedstawić program jesiennej edycji Kongresu Sport Biznes Polska! Kongres SBP łączy wiedzę merytoryczną przekazywaną przez topowych ekspertów z networkingiem i integracją środowiska sportowego. Wydarzenie odbędzie się 28 września w Warszawie w formule hybrydowej.

Program jesiennej edycji Kongresu Sport Biznes Polska

Aby poruszane tematy odpowiadały na rzeczywiste potrzeby branży, program Kongresu opracowany został we współpracy z 28 znakomitymi ekspertami, reprezentującymi różne sektory rynku sportowego. Pełen skład Rady Programowej znajdą Państwo pod linkiem: https://bit.ly/3yYyw38

Program wydarzenia został podzielony na 5 bloków tematycznych:

Blok I: Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie

– Nowy konsument sportu i jego oczekiwania – w jaki sposób przyciągać młode pokolenia do sportu?

– Transformacja cyfrowa organizacji sportowych – wyzwania i skuteczne rozwiązania

– Tokenizacja w sporcie – jak budować zaangażowania kibiców w rozwój organizacji

– Sport w TV – kierunki ewolucji rynku

– Sztuczna inteligencja – jak wykorzystać jej możliwości w komunikacji z fanami?

– Środowisko naturalne a sport – czy organizacje sportowe mają do odegrania kluczową rolę w procesie ochrony klimatu?

– Sukces tworzą ludzie – jak budować zespoły i kompetencje przyszłości w organizacjach sportowych

– Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy organizacji

Blok II: Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek

– Sponsoring sportu w dobie (post)COVID19 – nowe i zmienne warunki prowadzenia komunikacji sponsoringowej

– Nowe trendy w sponsoringu – cyfryzacja a skuteczność dotarcia do target grupy

– Fan engagement w sponsoringu – jak skutecznie zaangażować kibiców-konsumentów?

– Działania komunikacyjne marek podczas EURO 2020 i IO 2020 – najlepsze praktyki

– Sportowiec twarzą marki – droga do sukcesu

– Aktywacja sponsoringu – jak znaleźć złoty środek pomiędzy produkcją treści a ich komercyjnym wykorzystaniem?

– Rywalizacja sportowa kobiet w centrum uwagi marek

– Sponsorzy odpowiedzialni społecznie – rola marek w rozwoju i popularyzacji aktywności fizycznej w Polsce

Blok III: Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu

– Zarządzania i finansowanie sportu w samorządach – jakie zmiany i wyzwania przyniesie rok 2022?

– Organizacja wydarzeń sportowych – jak przyciągać uczestników, turystów oraz partnerów biznesowych do miast i regionów?

– Sport jako skuteczne narzędzie w promocji samorządu

– Zmiana zachowań i potrzeb społeczeństwa w obszarze sportu – jak ponownie zachęcić mieszkańców do aktywności fizycznej?

– Samorząd jako partner dla lokalnych organizacji sportowych oraz sportowców

– Jak nowe technologie wspierają i napędzają rozwój sportu w samorządach?

– Strategiczne inwestycje samorządów w obszarze sportu – infrastruktura i programy szkoleniowe

Blok IV: Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi

– Przyszłość infrastruktury sportowej w Polsce – jakie wyzwania i zagrożenia czekają na zarządców obiektów sportowych w 2022 roku?

– Budowa obiektów na duże eventy sportowe – skuteczne wdrożenie długofalowej strategii rozwoju

–  Obiekt sportowy jako platforma promocji sportu i aktywnego spędzania czasu wolnego

– Nowe modele zarządzania obiektami sportowymi – od strategii do codziennych działań

– Atrakcyjna i rentowna oferta obiektu sportowego – dobre praktyki

– Rozwój i funkcjonowanie obiektów sportowych oraz generowanie oszczędności z wykorzystaniem nowych technologii

– Projektowanie obiektów przyszłości

Blok V: Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

– Potencjał i przyszłość rynku esportu w Polsce

– Marki w esporcie i gamingu – szanse i możliwości dla marketerów

– Arena esportu – kluczowe czynniki sukcesu

– Skuteczne połączenie sportu i esportu – modele budowy synergii

– Przewodnik po branży esportu – jak efektywnie stawiać pierwsze kroki i budować spójny wizerunek marki

– New product development w esporcie

– Esport a zrównoważony rozwój społeczny

Osoby zainteresowane mogą skorzystać z trzech opcji pakietów uczestnictwa: Pakiet Standard, Premium i VIP.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajdziecie pod linkiem: https://sbpolska.pl/kongres-sbp/

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński