Wisła Płock nawiązała współpracę z Shark Agency!
Wisła Płock nawiązała nową współpracę. Do grona partnerów zespołu z PKO BP Ekstraklasy dołącza agencja marketingowa - Shark Agency, która zapewni drużynie wsparcie m.in. w kontekście sektora sprzedaży, digital marketingu czy sponsoringu.
Konkretne działania
Shark Agency to agencja marketingowa, która specjalizuje się w branży sportowo-rozrywkowej i jest wydawcą oraz jednocześnie właścicielem największych serwisów o profilu sportowo-rozrywkowym w Polsce. Mowa bowiem o takich stronach jak Futbolnews.pl, Interplay.pl, Gramgrubo.pl czy Zzapolowy.com. Dodatkowo Shark Agency odpowiada m.in. za kwestie marketingowe jednego z najpopularniejszych profili na Facebooku – Ekstraklasa Trolls.
Radość ze współpracy
Zarówno Wisła Płock, jak i Shark Agency nie kryją radości z nawiązanej współpracy. W takich słowach wypowiedział się dyrektor marketingu ekipy Nafciarzy – Michał Łada: Robimy wszystko, żeby stale rozwijać nasz zespół, odpowiedzialny na co dzień w klubie za marketing, PR oraz sprzedaż. Wiadomo jednak, że budowany obecnie, nowy stadion Wisły Płock to ogromne przedsięwzięcie dla wszystkich pracowników klubu, którzy staną przed zadaniem odpowiedniego „opakowania” obiektu, zadbania o odpowiedni PR, co przełoży się na zadowalające wyniki frekwencyjne i wizerunkowe. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Shark Agency przyniesie nam wiele korzyści, a przede wszystkim cennych doświadczeń, które zaprocentują w przyszłości. Cel jest prosty – stały rozwój wizerunkowy Wisły Płock i windowanie jej na jeszcze wyższe szczeble pozytywnego PR-u.
Na owocną współpracę liczy prezes Shark Agency – Maciej Akimow: Cieszę się, że możemy nawiązać współpracę z takim klubem jak Wisła Płock, który podobnie jak Shark Agency szuka niekonwencjonalnych rozwiązań i myśli nieszablonowo. Wierzymy w siłę synergii w biznesie sportowym i w to, że wzajemnie nasze podmioty będą skutecznie się uzupełniały możliwościami i kompetencjami. Przed Wisłą Płock stoi duże wyzwanie w obliczu nadchodzącej transformacji wizerunkowej. Debiut na nowym stadionie wymusi za sobą szereg istotnych zmian tj. digitalizacja komunikacji marketingowej i sponsoringowej. To właśnie w tym aspekcie chcemy zbudować razem z Wisłą coś unikalnego w skali całej ekstraklasy. Chcemy być przykładem skutecznej i efektywnej współpracy. To miasto, ten klub i kibice identyfikujący się z Wisłą po prostu na to zasługują.
Wisła Płock związała się z Shark Agency roczną umową. Agencja marketingowa ma zapewnić wsparcie drużynie w sektorach sprzedaży, digital marketingu czy sponsoringu.
fot. wisla-plock.pl