08.07.2021 14:39

Lidl zareagował na wielki sukces Huberta Hurkacza

Hubert Hurkacz osiągnął niesamowity sukces, pokonując prawdziwą ikonę męskiego tenisa - Rogera Federera i meldując się tym samym w półfinale Wimbledonu. Wyjątkowe osiągnięcie nie przeszło bez echa w polskich mediach. Na ten wynik zareagował m.in. Lidl. 

Udostępnij
Lidl zareagował na wielki sukces Huberta Hurkacza

Spora niespodzianka

Raczej nic nie zwiastowało tak dobrej gry Huberta Hurkacza na Wimbledonie. Wystarczy powiedzieć, że 24-letni tenisista przed startem tego turnieju zanotował aż sześć porażek z rzędu. Na kortach Wielkiego Szlema widzimy jednak zupełnie innego zawodnika. W 1/8 finału Hubert Hurkacz pokonał rozstawionego z numerem drugim Daniła Miedwiediewa. Z kolei w ćwierćfinale Hurkacz zdeklasował słynnego Federera, wygrywając mecz 3:0, a trzeciego seta kończąc z wynikiem 6:0.

Lidl reaguje na sukces Hurkacza

Wielkie osiągnięcie naszego tenisisty zostało poruszone w wielu mediach. Sukces Hurkacza wykorzystał Lidl, który zareklamował wafelka w czekoladzie o nazwie „Roger”.

fot. https://www.facebook.com/lidlpolska

Co ciekawe, Hubert Hurkacz zareagował na ten post.

Trzeba przyznać, że Real-time marketing na najwyższym poziomie.

 

Udostępnij
Wojciech Gancarz

Wojciech Gancarz