Rusza kampania Dobroplastu z udziałem Kamila Grosickiego
W lutym Kamil Grosicki został ambasadorem reklamowym firmy Dobroplast, produkującej okna i drzwi. W czwartek światło dzienne ujrzał pierwszy spot z udziałem skrzydłowego reprezentacji Polski.
Ojciec i mąż, a nie piłkarz
Pierwsza odsłona kampanii „Okna dbające o dom” ruszy w maju. Jej celem jest pokazania „Grosika” nie jako sportowca, a zwykłego domatora, w czasie wykonywania różnych czynności codziennych.
– Nie chcemy robić kampanii, w której piłkarz kopie piłkę. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kamilem, bo poza tym, że jest to świetny sportowiec, prywatnie Kamil jest mężem i ojcem, który dba o rodzinę, a czas wolny spędza w domu – powiedziała z rozmowie z portalem „wirtualnemedia.pl”, Joanna Dmochowska, marketing manager z firmy Dobroplast.