Manchester United z nowym sponsorem na koszulkach
Manchester United od przyszłego sezonu nie będzie występować z logiem Chevroleta na koszulkach. Dotychczasowego sponsora zastąpi firma TeamViewer.
Koniec współpracy z Chevroletem
Współpraca Manchesteru United z General Motors, właścicielem marki Chevrolet, trwała od 2012 roku. Początkowo obie strony podpisały siedmioletnią umowę, która opiewała na 410 milionów funtów. Chociaż w 2019 roku mówiło się o zakończeniu współpracy, trwała ona jeszcze dwa lata dłużej. Wszystko jednak wskazywało, że obecny sezon będzie dla “Czerwonych Diabłów” ostatnim z logiem marki motoryzacyjnej na koszulkach.
Nowy sponsor na koszulkach „Czerwonych Diabłów”
Jeszcze niedawno mówiło się o tym, że przez pół przyszłego sezonu Manchester United będzie grać jeszcze z logiem Chevroleta, natomiast przez drugą połowę z emblematem innego sponsora. Koniec końców, do zmiany dojdzie już na początku sezonu. Podopieczni Ole Gunnara Solskjaera będą bowiem występować z logiem niemieckiej firmy TeamViewer AG już od startu przyszłych rozgrywek.
Nowy sponsor angielskiego klubu jest producentem aplikacji o tej samej nazwie. Ma ona na celu zdalne sterowanie systemem poprzez Internet bez konieczności instalacji w pamięci masowej urządzenia. TeamViewer do tej pory został zainstalowany na 2,5 mld urządzeń i działa we wszystkich państwach na świecie.