Chelsea FC rusza z kampanią „No To Hate”
Angielski klub piłkarski Chelsea FC bardzo prężnie działa w różnych sektorach zajmujących się walką z dyskryminacją. Od lat działa kampania "Say No To Antisemitism", która sprzeciwia się niechęci wobec Żydów i osób pochodzenia żydowskiego. Tym razem Chelsea rusza z nową akcją, która ma na celu powstrzymanie panującego hejtu w mediach społecznościowych.
Powszechny hejt
Wielu piłkarzy bardzo często zmaga się z hejtem. Takiej sytuacji doświadczył piłkarz Chelsea FC – Reece James, który na swoich social mediach otrzymał obelgi na tle rasistowskim. Przypadków jest naprawdę sporo, dlatego za inicjatywą właściciela klubu – Romana Abramowicza, londyński zespół ruszył ze specjalną akcją.
Kampania „No To Hate”
W czwartek Chelsea poinformowała o powstaniu nowej kampanii „No To Hate”, która ma walczyć z wszelką formą dyskryminacji, a także obelg. Z tytułu rozpoczęcia akcji, Chelsea podejmuje działa, które mają na celu powstrzymać panujący hejt w sieci. Mowa o edukacji społeczeństwa, a także odpowiednim wsparciu i budzeniu świadomości.
O akcji wypowiedział się prezes Chelsea FC Bruce Buck – Jest kilka aspektów naszej pracy przeciwko wszelkim formom dyskryminacji. Działa kampania „Say No To Antisemitism. Włożyliśmy także wiele pracy w plan działań na rzecz równości. Rasistowskie nadużycie w stronę Reece’a Jamesa było bolesnym przypomnieniem, że nadal musimy robić więcej.
Pan Abramowicz polecił mi i zarządowi określić dalsze działania, które moglibyśmy podjąć, by stawić czoła rasizmowi w piłce nożnej i społeczeństwie, a dziś rozpoczynamy kampanię „No To Hate”, która mamy nadzieję, będzie miała namacalny pozytywny wpływ na naszych graczy, personel, fanów i całą społeczność.