16.03.2021 10:23

Lech Poznań rusza z cyklami podcastów. „Chcemy rozwijać ten projekt”

Lech Poznań stale rozwija swoją przestrzeń medialną. “Kolejorz” właśnie wkroczył do świata podcastów i już wkrótce opublikuje pierwsze odcinki swoich planowanych serii.

Fot. lechpoznan.pl/Przemysław Szyszka

Coraz więcej sportowych podcastów

Rynek podcastów stale się rozwija i widać coraz więcej przykładów, również ze świata sportu i marketingu sportowego. Przykładem jest tutaj podcast “Sport, ludzie, pieniądze” serwisu SportMarketing.pl oraz Shark Agency, którego pierwszy odcinek z serii pojawi się już w ten czwartek. Na branżę podcastów coraz częściej otwierają się kluby – swój oficjalny podcast prowadzi między innymi Manchester United. Z tej formy korzysta także Zagłębie Lubin, które prowadzi cykl “Długie pogaduchy”, w ramach którego publikowane są rozmowy z byłymi piłkarzami, kibicami i pracownikami klubu.

„Kolejorz” rusza z autorskimi audycjami

Na rynek podcastów postanowił się otworzyć także Lech Poznań. Pierwsza audycja została zaplanowana na 16 marca o godzinie 19:22, co odnosi się do roku powstania klubu.

To jest błyskawicznie rozwijające się i zyskujące na popularności narzędzie komunikacyjne. Żyjemy wszyscy w biegu i ludzie, w tym oczywiście także nasi fani, szukają możliwości posłuchania audycji choćby w trakcie rutynowych, codziennych działań. Czyli dojazdu do i z pracy autem lub komunikacją miejską, ale także w trakcie aktywności fizycznych, ćwiczeń lub choćby joggingu. I tym wszystkim osobom wychodzimy naprzeciw – tłumaczy szef marketingu Kolejorza, Wojciech Terpiłowski.

Co przygotowały media Lecha Poznań?

Pierwszą audycją Lecha Poznań będzie “Mecz? I co dalej”, na który będą się składać rozmowy Tomasza Mendrego z piłkarzami Lecha Poznań. Z kolei rzecznik prasowy klubu Maciej Henszel będzie prowadzić podcast „1klub1000historii”, który – jak nazwa wskazuje – będzie poruszać tematy dotyczące historii “Kolejorza”. Poza tym pojawi się także cykl “Bliżej klubu”, w którym Adrian Gałuszka będzie rozmawiać z osobami pracującymi w klubie.

Każda audycja będzie trwała co najmniej kilkadziesiąt minut, początkowo planujemy jedną premierę tygodniowo. Ale to tylko początek, bo chcemy rozwijać ten projekt i dodawać kolejne podcasty, bo pomysłów nie brakuje – dodał w oficjalnym komunikacie dyrektor marketingu Lecha Poznań.

Podcasty będą dostępne w większości największych platform, m.in. na Spotify, SoundCloudzie, iTunes czy Google Podcast. Z kolei seria “Mecz? I co dalej” ma być dostępna także w wersji wideo w serwisie YouTube.

Fot. lechpoznan.pl/Przemysław Szyszka

Udostępnij
Przemysław Chlebicki

Przemysław Chlebicki